برادر شهید شهریاری گفت: نباید به خاطر برخی ملاحظات ناچیز آرمان‌های انقلاب را از دست بدهیم.
کد خبر: ۴۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 13 June 2015

تابناک بوشهر: فرید شهریاری صبح امروز در  جمع شماری از مردم بوشهر در مسجد توحید این شهر با تأکید بر اینکه در این برهه از زمان وظیفه و مسئولیت ما در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام سنگین است،  اظهار کرد: آیا در این شرایط حساس ما در برابر شهدا و راهی که آن‌ها در مقابل ما قرار داده‌اند مسئولیت نداریم؟
شهریاری ادامه داد: مگر امام راحل نفرموده که این انقلاب که با خون هزاران شهید به‌دست‌آمده به دست نااهلان نیفتد و در اختیار کسانی قرار بگیرد که نباید باشد آیا باید آن را به این سادگی از دست بدهیم؟
وی با تأکید بر اینکه هیچ گروه و جمعیتی نیست که به وظیفه خود در قبال انقلاب و نظام آشنا نباشد، بیان کرد: الگوگیری از ارزش‌های معنوی و آرمان‌های انقلاب دوای درد تمام مشکلات داخلی و خارجی است.
برادر شهید شهریاری تصریح کرد: ما عقبه عاشورایی داریم و با این عقبه قوی بود که در طول عمر بابرکت انقلاب و نظام اسلامی توانستیم  پیروزی‌های بسیاری را به دست آوردیم.

وی با تأکید بر پیام‌ عاشورا «هیهات من‌الذله» و زیر بار ظلم و ستم نرفتن، خاطرنشان کرد: به خاطر مسائل جزئی و ملاحظاتی ناچیز نباید این آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و انقلابی را از دست بدهیم زیرا اگر چنین شود در آینده شکست‌های جبران‌ناپذیری خواهیم داشت.
شهریاری بابیان اینکه هیچ سری به بالای نیزه نمی‌رود مگر به «هیهات من‌الذله» و زیر بار ظلم نرفتن و این افتخاری بزرگ است، گفت: اگر بصیرت و آگاهی داشته باشیم از نتیجه کار پشیمان نخواهیم شد.
وی با تأکید بر اینکه با بصیرت و آگاهی می‌توانیم ارزش‌های ملی و مذهبی را در دست خود نگهداریم، یادآور شد: امام و شهدا بار سنگینی بر دوش همه ما گذاشتند و آن صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است و وظیفه ماست که به وظیفه خود آشنا بوده و امیدوارم که در آخرت جوابگوی شهدا و امام باشیم.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار