روزنامه اسپانیایی در مطلبی عنوان کرده در حالی که مشخص است رئال مادرید به گلزنی رونالدو نیاز دارد و به او وابسته است، این بازیکن هنوز با تیم تمرین نکرده است.
کد خبر: ۴۷۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 02 August 2017
به گزارش تابناک : تعطیلات طولانی‎مدت کریس رونالدو موضوعی است که هواداران تیم فوتبال رئال مادرید را ناراحت کرده و مخصوصا با نتایج بدی که رئال در بازی‌های دوستانه تور آمریکا کسب کرده این عصبانیت را تشدید کرده است. وب سایت روزنامه هواداری آس در مطلبی تحلیلی به غیبت این بازیکن پرتغالی پرداخته است.
نیاز مادرید به قدرت گلزنی رونالدو
رئال مادرید ستاره پرتغالی‎اش را در تور امریکا در اختیار نداشت و او قرار است برای بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا بازگردد. در شرایطی که در رئال صحبت از جذب احتمالی کیلیان امباپه، ستاره موناکو به میان است، کریم بنزما و گریت بیل هم توانایی باز کردن دروازه حریفان را ندارند.
از طرفی آلوارو موراتا که در رقابت‎های فصل گذشته ۲۰ گل برای تیمش زد به چلسی فروخته شده است و زیدان هم می‎گوید از ترکیب تیمش راضی است. حالا همه نگاه‎ها به بیل و بنزما است که بتوانند دوباره به روزهای اوج بازگردند و برای رئال گل بزنند.
بیل و بنزما در کانون توجهات
مخصوصا بیل در در مرکز توجهات قرار دارد و از آنجایی که ژوزه مورینیو هم برای جذب او و منتقل کردنش به تیم فوتبال منچستریونایتد چراغ سبز نشان داده است، اگر موفق کار نکند خیلی زود هواداران رئال به این نتیجه می‎رسند که بهتر است به تیمی دیگری برود.
دیگر بازیکن که مورد انتقاد قرار گرفته کریم بنزما است. او مقابل منچسترسیتی نشان داد که فاصله زیادی با روزهای اوجش دارد و در بازی مقابل بارسلونا هم نتوانست از ضدحمله خوبی که در اختیارش قرار گرفته بود استفاده کند.
ضعف گلزنی رئال مادرید در تور میامی نشان می‎دهد که این تیم هنوز وابستگی زیادی به کریستیانو رونالدو دارد. زیدان به خوبی می‎داند که اگر می‎خواهد موفقیت‎های قبل را تکرار کند نیاز به رونالدویی آماده دارد و آماده بودن رونالدو با وجود مشکلاتی که درباره پرونده مالیاتی‎ برایش به وجود آمده و از طرفی غیبت طولانی‎اش در تمرینات، کمی دور از ذهن است. حداقل این طور به نظر می‏رسد که رئال برای دو جدال پیش رو مقابل منچستریونایتد در سوپرکاپ اروپا و بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا مشکلاتی خواهد داشت.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار