معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان:
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، با اشاره به اینکه باید جشن‌های عید غدیر را با اهتمام ویژه‌ای برگزار کرد، گفت: هیئت‌های مذهبی استان مهیای برگزاری جشن‌های عید سعید غدیر می شوند.
کد خبر: ۴۷۲۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 03 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد عصر پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان سمنان که به میزبانی مجتمع ولایت سمنان برگزار شد، ضمن بیان اینکه باید اثر گذاری برنامه های عید غدیر و قربان در جامعه مشهود باشد، بیان داشت: باید در جامعه رفتارهای اجتماعی امام علی (ع) را ترویج کنیم تا جامعه علوی داشته باشیم و برای این منظور سمنان مهیای برگزاری مراسم ویژه این عید است.

حسین روحانی نژاد

وی با تاکید بر اینکه باید در زنده نگه داشتن غدیر تلاش شود، افزود: اگر غدیر پر رنگ می شد، عاشورا به وجود نمی آمد لیکن باید در نظر داشت که مبحث غدیر باید همواره با اولویت برگزار شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه باید با برگزاری جشن های متعدد، روز عید غدیر را به دهه غدیریه تبدیل کنیم، بیان داشت: متاسفانه در جامعه اینگونه ترویج یافته که به محض اتمام روز عید غدیر، این مراسم به فراموشی سپرده شده و مردم برای محرم آماده می شوند که این امر اشتباه است ما باید غدیر را به جای خودش به خوبی جشن بگیریم.

روحانی نژاد از دستگاه های فرهنگی و مرتبط خواست تا برنامه های ویژه خود را درباره عید غدیر اعلام کنند و تاکید کرد: دشمنان برای کمرنگ شدن برنامه های این اعیاد برنامه ریزی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای خنثی کردن توطئه های دشمنان مردم را آگاه کنیم، خاطر نشان کرد: ترویج رفتارهای امام علی (ع) در اجتماع ضروری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار