معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن تابستان ساعت بازدید از موزه‌ها و مجموعه‌های زیرپوشش اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی افزایش یافت.
کد خبر: ۴۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد رکنی اظهار کرد: با عنایت به استقبال بازدیدکنندگان از موزه‌ها در ساعات پایانی روز، زمان بازدید از مجموعه‌ها در تیر ماه از ساعت 9 تا 19 و مرداد و شهریور ماه 9 تا 20:30 در نظر گرفته شده است.

معاون میراث فرهنگی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: افزایش زمان بازدید بر اساس ساعات غروب آفتاب محاسبه می‌شود که مرداد و شهریور بیشترین زمان افزایش را به خود اختصاص داده است.

رکنی افزود: اداره کل میراث فرهنگی در استان خراسان رضوی دارای 23 موزه و مجموعه بوده که 13 موزه از این تعداد با موضوعیت مردم‌شناسی و معرفی آداب و رسوم و مشاغل آن شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: زمان بازدید از موزه بزرگ از ساعت 8 تا 14 بوده و ساعت کاری موزه‌های خارج از مجموعه‌ها طبق آخرین بخشنامه ابلاغی اداره‌کل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی - تاریخی 9 تا 19 در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار