نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه اسید سیتریک جوین با اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اهمیت گاز رسانی به مناطق محروم اظهار داشت: گازرسانی یکی از زیرساخت‌هایی است که می‌تواند سبب رشد صنعت در این مناطق شود.

وی تصریح کرد: در منطقه‌ای مانند سبزوار که یکی از شهرستا‌ن‌های مهم و بزرگ استان خراسان‌رضوی است باید این گونه زیرساخت‌ها کاملا مهیا باشد تا بتوان از ظرفیت‌های اقتصادی کمال استفاده را برد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ‌با بیان اینکه می‌توان با تکمیل زیرساخت‌ها اقدامات مهمی در محرومیت‌زدایی انجام داد خاطرنشان کرد: هم اکنون با تقویت موارد جزئی مانند همین مسئله گاز رسانی می‌توان از ظرفیت‌های بزرگی مانند مجتمع فولاد برای شکوفایی مناطق محروم استفاده کرد.

سبحانی‌فر تکمیل راه‌های ارتباطی را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه و از شاخصه‌های مهم پیشرفت مناطق شهری عنوان کرد و گفت: وزیر راه در بازدید از مناطق این حوزه قول‌های مساعدی برای توسعه مسیرهای ارتباطی شهرستان سبزوار داده‌اند که امید می‌رود این مواعید به انجام برسند.

وی افزود: از جمله این موارد توسعه راه‌های جاده‌ای، راه‌آهن و فرودگاه در سبزوار است که می‌تواند به توسعه این منطقه کمک شایانی داشته باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ‌افزود: همچنین کارخانه اسید سیتریک جوین با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان راه‌اندازی شده ‌ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

سبحانی‌فر اضافه کرد: افتتاح همین کارخانه می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات بیکاری این شهرستان و حتی شهرستان‌های اطراف را حل کرده و زمینه‌ساز توسعه منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی می‌تواند اقدامات مفیدی برای پیشرفت اقتصادی داشته باشد زیرا مهم‌ترین مشکلی که گریبان تمام کشور را گرفته است یعنی بیکاری را حل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار