مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از افتتاح دو بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی میثاق و میرزا کوچک خان در هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ 14 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد، احمد محبی اظهار کرد: به منظور کاهش سفرهای درون شهری و دسترسی آسان شهروندان دو بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی میثاق با مساحت هزار و 240 متر مربع واقع در بلوار میثاق و میرزا کوچک خان با مساحت هزار و 400 مترمربع واقع در بلوار میرزا کوچک خان و اختصاص بیش از 45 میلیارد ریال اعتبار احداث و در هفته جاری افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح آزمایشی این بازار در هفته گذشته افزود: در حال حاضر 37 بازار شامل 21 بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی و 16 بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر فعال است که با احداث دو بازار میوه و تره‌بار و ارزاق عمومی میرزا کوچک‌خان و میثاق تعداد این بازارها به 39 بازار می‌رسد.

محبی خاطرنشان کرد: پروژه‌های در دست احداث این سازمان شامل بازارهای مهرگان، فلسطین، توس و مهرآباد در مراحل احداث و بهره‌برداری هستند که تا پایان امسال این بازارها بهره‌برداری می‌شود و آماده ارائه خدمات به شهروندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار