در نشستی با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، موانع و چالش های پیش روی مجاری عرضه ناحیه مرکزی بررسی شد.
کد خبر: ۴۷۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 09 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت حیدریه، در این نشست که مدیر و مسوولین منطقه و همچنین تعدادی از  جایگاه داران حضور داشتند، مواردی از سوی جایگاه داران درخصوص ارسال مستقیم فرآورده از مبادی حمل رفسنجان، سرک و کسری جایگاه، نرخ کارمزد، طرح برندینگ، حق العمل کاری و جایگاه های دو منظوره سی ان جی قدیمی مطرح شد و در ادامه مدیر منطقه طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد واهداف شرکت در پاسخ موارد مطروحه، راهنمایی های لازم را در جهت رفع موانع بیان کرد.

در این نشست، نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن جمع بندی موارد یکی از عمده ترین عوامل دست یابی به اهداف و رفع موانع احتمالی را وجود تشکل وصنف حقوقی جایگاه داران در منطقه عنوان کرد وضمن تقدیر وتشکر از اقدامات وپیگیری های مدیر منطقه، با اذعان به اینکه عمده مشکلات مطرح شده فرامنطقه ای است و بایستی از طریق سازمان های بالادستی پیگیری شود، قول انعکاس موارد را به مبادی ذیربط و پیگیری رفع موانع داد.

باستانی در پایان با اشاره به موفقیت طرح بریندینگ در کشور های توسعه یافته، به بررسی زوایای مختلف طرح و تشکیل شرکت برند تاکید داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار