رئیس هیئت مدیره انجمن توسعه گردشگری چهارباغ گفت: همزمان با سالگرد افتتاح پردیس کتاب، باحضور مردم از خاندان رجب‌زاده، در محل پردیس کتاب مشهد‌، تقدیر خواهدشد.
کد خبر: ۴۷۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 13 August 2017




















به گزارش تابناک رضوی؛ رئیس هیئت مدیره انجمن توسعه گردشگری چهارباغ گفت: همزمان با سالگرد افتتاح پردیس کتاب، باحضور مردم از خاندان رجب‌زاده، در محل پردیس کتاب مشهد‌، تقدیر خواهدشد.

رضا سلیمان‌نوری اظهار کرد: این فراخوان عمومی توسط دو تشکل فرهنگی استان، یکی انجمن توسعه گردشگری چهارباغ و دیگری گروه چهارطبقه، داده شده‌است.

وی افزود: این فراخوان مبنی بر حضور مردم در پردیس کتاب مشهد و تقدیر و تشکر از خاندان رجب‌زاده است که تقریبا مدت ۴۰ سال، یعنی سه نسل را صرف مسائل فرهنگی مشهد کردند و براین اساس، انجمن توسعه گردشگری چهارباغ و گروه چهارطبقه این تقدیر را وظیفه خود دانست.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن توسعه گردشگری چهارباغ تصریح کرد: این فراخوان در روز یکشنبه، بیست و دوم مردادماه، در ساعت ۶ بعدازظهر برگزار خواهدشد.  

سلیمان‌نوری پیرامون برنامه‌های طرح‌ریزی شده در این فراخوان گفت: این برنامه به‌صورت خودجوش بوده که در چهارچوب آن در بخش اول از خاندان رجب‌زاده با اهدای لوح یادبود تقدیر و تشکر خواهدشد و دربخش دوم هماهنگی‌هایی مبنی بر آماده سازی یک غرفه باز کتاب برای تبادل کتاب‌ها انجام شده است؛ به‌این‌صورت که علاقه‌مندان کتاب‌های اضافی خود را در اختیار یکدیگر می‌گذارند.

وی افزود: باتوجه به حضور چهره‌های فرهنگی استان در برنامه، گفت‌وگوها و سخنرانی‌هایی نیز خواهیم داشت؛ درعین‌حال چهارچوب برنامه خودجوش و فرهنگی است؛ نه یک حرکت دولتی و ساختارمند.

سلیمان‌نوری درمورد سابقه فعالیت‌های فرهنگی خاندان رجب‌زاده اضافه کرد: تقریبا هیچ اهل کتابی در مشهد نیست که با این خانواده خاطره نداشته باشد؛ به‌طوری‌که هم نسل‌ قدیمی‌تر با انتشارات امام جناب آقای رجب‌زاده و هم نسل جدید با فرزندان ایشان خاطره دارند.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به‌این‌که این خانواده یک مجموعه فرهنگی در زمینه کتاب ایجاد کردند، قطعا این مجموعه از لحاظ مالی آورده بسیار کمتری نسبت به مواردی چون ایجاد یک فضای تجاری یا برج مسکونی دارد که این موضوع ارزشمندی کار آنان را چند برابر می‌کند. 
منبع؛ ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار