محمد رضا كلايي با بيانيه اي به نفع اجماع اصلاح طلبان از ادامه فرآيند انتخاب شهردار مشهد انصراف داد.
کد خبر: ۴۷۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 14 August 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از اخبار فوری، در متن این بیانیه آمده است:
منتخبین گرامی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد 
 مردم محترم و عزيز مشهد 
خداوند منان را سپاسگزارم که این توفیق را نصیب اینجانب نمود تا در این مرحله از فرایند انتخاب شهردار مشهد مقدس به ارائه دیدگاههای خود درخصوص مسائل و مشکلات شهر و راهکارهای برون رفت از آن بپردازم. بدون شک اقبال شایسته تقدیر نخبگان و جوانان در مشارکت برای ارائه تصویر برجسته ای از شهر مشهد در آینده، در میانه رقابت جهانی برای کسب جایگاه شایسته در میان کلانشهرهای جهان و تبیین بایسته های نظری و عملی آن، فرصتی مغتنم برای تمرین هم اندیشی گسترده در نظام مشارکتی تصمیم گیری بود.
از ابتدای این راه همواره امیدمان به استقرار گفتمان پيشرفت شايسته و چشمگير شهر مشهد تا افق ١٤٠٠ و استقرار عدالت اجتماعي در آن بوده است و همچنان اين اميد را در دلمان زنده نگه ميداريم.

مردم مشهد در انتخابات اولویتهای خود را مطرح کردند و با تقدیم بالاترین رای اعتماد خود را به اصلاح طلبان و جوانان نشان دادند و اميدوارند كه اعضاي محترم شوراي شهر، اين فرصت را غنيمت شمرند و به اعتماد مردم وفادار بمانند و مطابق خواست آنها در انتخاب مسوولان حوزه های مختلف مديريت شهري، به نيروهاي جوان و با تخصص و با كفايت اعتماد كنند. جوانان مشهد سرمايه هاي شهر مشهد هستند و اگر مجالي جهت حضور نداشته باشند، چند سال آينده، شهرمان ، خالي از اين سرمايه ها و نيروهاي انساني جوان و با كفايت خواهد شد و علاوه بر اينكه انباشت سرمايه نخواهيم داشت، با فرار نخبگان از شهر، در مسير توسعه، رو به عقب حركت خواهيم نمود.

با تشکر از همه منتخبین محترم و سپاس مجدد و موکد از همه عزیزانی که در این راه یاور و همراه اینجانب بوده اند، با توجه به لزوم همگرایی در جریان اصلاح طلبی، که همواره خود را همراه این جریان می دانم، به نفع اجماع منتخبین شورای اسلامی شهر مشهد از کاندیداتوری شهرداری مشهد اعلام انصراف می نمایم. بدون شك تصميم منتخبين محترم آينده درخشاني براي شهر مقدس مشهد رقم خواهد زد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار