معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد:
معاون خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد طی نشستی با دکتر حصاری نژاد مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد گفت: منطقه سپاد با ارائه خدمات تجاری و گردشگری، سهم بسزایی در تقویت حوزه اقتصاد زائر دارد.
کد خبر: ۴۸۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 20 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، خلیل ا... کاظمی در جمع خبرنگاران بر همکاری شهرداری با مجموعه های خدماتی نظیر سپاد در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: اقتصاد شهر در گرو ارائه خدمات مطلوب به مردم است و شرکت سپاد به نوعی با اجرای پروژه های اقتصادی و گردشگری در منطقه به ماندگاری زائر کمک کرده است و در آینده می تواند با ایجاد تعامل مناسب با دستگاه های اجرایی نظیر شهرداری با هماهنگی بیشتر بر کیفیت ارائه این خدمات بافزاید.
وی افزود: سپاد همچنین با اجرای پروژه های مناسب در منطقه ای کم برخوردار توانسته است مانع رشد تصرفات غیرقانونی و گسترش حاشیه نیشینی شود.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بر تقویت خدمات منطقه به مردم و زائران تاکید کرد و گفت: بر پایه تعاملات مناسب و اصولی، می توان به ارتقا خدمات شهری و اقتصادی در منطقه سپاد با اجرای پروژه های تجاری و تفریحی مناسب پرداخت.
جعفر حصاری نژاد مدیرعامل منطقه تجاری گردشگری سپاد نیز در این نشست بر گسترش همکاری ها و تعاملات میان شهرداری بویژه سازمان خدمات شهری تاکید کرد و آمادگی این شرکت را برای اجرای پروژه های مشترک در راستای خدمت به زائران و مجاوران آقا علی ابن موسی الرضا علیه السلام اعلام داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار