از هزینه هتل گرانقیمت و پذیرایی‌های ویژه تا پک‌های سوغاتی و اهدای کارت هدیه 2/5 میلیون تومانی به مدیران ورزش کشور درحالیست که برخی هیئت‌های ورزشی و تیم‌ها لنگ چند صدهزار تومان مانده‌اند!
کد خبر: ۴۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷ 16 June 2015

 هفته گذشته چند رويداد مهم ورزشي در شهر مشهد برگزار شد که هر کدام به نوبه خود داراي اهميت زيادي بود که يکي از اين برنامه ها،برگزاري اولين گردهمايي مشترک معاونان و مديران کل ستادي و استاني وزارت ورزش و جوانان با حضور وزير ورزش و معاونانش بود.

اين گردهمايي با حضور حدود 31 مدير کل ورزش و جوانان سراسراستان هاي کشور-که برخي به همراه خانواده هايشان  به مشهدآمده بودند - 21 و 22 خرداد ماه  در هتل هماي شماره 2 در حالي برگزار شد که در نبود اصحاب رسانه، چندان بي حاشيه هم نبود.

بر اساس شنيده هاي خبرنگار روزنامه خراسان از يک منبع موثق  جداي از  هزينه هاي مرسوم انجام شده، دراين همايش کارت هديه هايي به مبلغ2ميليون و500 هزار تومان نيز به مديران کل ورزش استان هاي کشور اهدا شد. براي جستجوي صحت و سقم ماجرا وبراي پرهيز از  نگاه يک طرفه به  اين موضوع،سراغ مديران اداره کل ورزش و جوانان رفتيم که در ادامه مدنظر قرار مي گيرد.

ازانکارتااظهاربي اطلاعي!

مسئول کميته رفاه اداره کل ورزش و جوانان استان درباره توزيع کارت هديه 2ميليون و500 هزار توماني به مديران کل ورزش و جوانان استان هاي کشور با تعجب گفت:من تمام وقت در اين گردهمايي حضور داشتم ،اما نديدم که کارت هديه اي به کسي داده شودو امکان ندارد که وزارتخانه چنين مبلغي را داده باشد،بنابراين چنين موضوعي اصلا صحت ندارد.

"حجت اسدي" با بيان اين که البته هدايايي به عنوان سوغاتي به مديران کل داده شده است، افزود:تمام هزينه هاي اين گردهمايي بر عهده وزارت ورزش و جوانان بوده است و اگر کارت هديه اي هم داده شده  من خبر ندارم!

تاييد توزيع کارت هديه

اما مدير کل ورزش و جوانان خراسان رضوي درپاسخ به اين سوال خبرنگار ما که" شنيده شده به مديران کل ورزش و جوانان استان هاي کشور در اين گردهمايي کارت هديه اي به مبلغ 2ميليون و500 هزار تومان اهدا شده است "،ضمن تاييد تلويحي موضوع افزود: وزارت ورزش و جوانان معمولا در هر سميناري به مناسبت هاي مختلف به مديران کل استان ها هديه اي مي دهد که اين هم يک موضوع کاملا طبيعي است.

"کوروش صبوريان"خاطر نشان کرد:هر ساله 2 سمينار در کشور برگزار مي شود که وزير ورزش و جوانان با توجه به شرايط کاري و تا جايي که قانون اجازه دهد از مديران کل استان ها تقدير و تشکر مي کند!

دلايل دعوت گزينشي خبرنگاران

" صبوريان" درباره دعوت نشدن خبرنگاران بسياري از رسانه هاي استان براي پوشش اخبار اين گردهمايي گفت: اداره کل ورزش و جوانان نقشي در برگزاري اين گردهمايي نداشت.

هر چند که ما ميزبان بوديم و کارهاي اجرايي را انجام مي داديم ، اما تمام برنامه ها از سوي مسئولان وزارتخانه اجرا شد به حدي که روابط عمومي و عکاس هم از وزارت به مشهد سفر کرده بودند.

وي افزود:ما خيلي دوست داشتيم که رسانه هاي استان هم براي پوشش اين همايش دعوت شوند اما از سوي وزارتخانه به ما اعلام شد که هيچ رسانه اي براي پوشش خبري دعوت نشود.

وي در پاسخ به اين سوال که پس چرا  خبرنگاران صدا و سيما براي پوشش خبري دعوت شدند، اظهار داشت: در روز پاياني باخود گفتيم که حداقل  از خبرنگاران صدا و سيما براي پوشش خبري دعوت کنيم غافل از اينکه حتي اجازه مصاحبه  هيچ مسئولي با آنان هم داده نشد!

علي ترابي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار