قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای تامین مسکن نیازمندان تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌های حمایتی منعقد شده که در شهرهای کشور در حال اجرا است.
کد خبر: ۴۸۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸ 26 August 2017
حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی صبح امروز در جریان سفر به شهرستان کنگان با تاکید بر نقش مهم بنیاد مسکن در تامین مسکن نیازمندان اظهار داشت: این نهاد علاوه برای اجرای ماموریت‌های مختلف در توسعه زیرساخت‌های روستایی و  شهرهای کم جمعیت در ساخت مسکن ویژه نیازمندان نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به ساخت سالانه 200 هزار واحد مسکونی در روستاها خاطر نشان کرد: بنیاد مسکن در راستای رسالت و ماموریت محوله سالانه 200 هزار واحد مسکونی در روستاها ساخته و تحویل متقاضیان می‌دهد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه 2.5 درصد از واحدهای یاد شده در استان بوشهر ساخته می‌شود افزود: سهم استان بوشهر امسال 2 هزار و 500 واحد مسکن روستایی است که تاکنون نزدیک به دو هزار واحد آماده و واگذار شده است.

رضایی از ساخت واحد مسکونی ویژه نیازمندان در شهرها توسط بنیاد مسکن خبر داد و گفت: ساخت منازل مسکونی در شهرها از دیگر فعالیت‌های بنیاد مسکن است که برای تامین مسکن نیازمندان تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان‌های حمایتی منعقد شده و در شهرهای کشور در حال اجراء است.

وی با اشاره به ساخت مسکن ویژه اقشار آسیب‌پذیر افزود: حل مشکل مسکن اقشار آسیب پذیر در کشور برای تحقق فرمان امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب رویکرد مهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که پیش بینی می‌شود در آینده نه چندان دور به صورت کامل محقق شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از افتتاح 20 واحد مسکونی در شهرستان کنگان  خبر داد و بیان کرد: در این زمینه 10 واحد به طلاب بدون مسکن و 10 واحد به مددجویان و اقشار آسیب پذیر شهرستان کنگان واگذار شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار