کد خبر: ۴۸۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 27 August 2017
سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز و فردا هوای شمال کشور خنک می‌شود و شاهد بارندگی و رگبار خواهیم بود. به مردم شمال توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای برداشت شالی را به کار گیرند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی مهر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر نفوذ جریانهای شمالی همراه با گذر موج تراز میانی جو طی امروز و فردا یک شنبه از سواحل دریای خزر و شمال‌ غرب کشور است.

احد وظیفه افزود: به همین دلیل شاهد کاهش نسبی دما، رشد ابر، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد دراستانهای ساحلی دریای خزر و مناطق شمالی استانهای واقع در شمال غرب کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امروز شنبه در گیلان و به تدریج مازندران ابرناکی گاهی با باران و وزش باد رخ خواهد داد و همچنین در مناطقی از شمال آذربایجان شرقی رشد ار و بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

وظیفه افزود: فردا یکشنبه هم بارش پراکنده باران و وزش باد در مناطقی از مازندران و گلستان رخ می‌دهد که از این رو به هموطنان عزیز در استانهای ساحلی دریای خزر توصیه می شود تمهیدات لازم را جهت برداشت شالی بکار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار