معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی از رونمایی اولین استارتاپ ملی صنعت غذا در هجدهمین نمایشگاه صنعت غذای مشهد با حضور استاندار خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۸۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 27 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی رضا رشیدیان ضمن تأکید همکاری بخش های دولتی با بخش خصوصی اظهار کرد: امروزه روستاهای ما باید تبدیل به خط مقدم صنایع تبدیلی و بسته بندی شود و اشتغال زایی همراه با ارزش افزوده بیشتر را برای این مناطق با همکاری بخش خصوصی ایجاد کنیم. 
وی افزود: وجود یک نمایشگاه و فروشگاه آنلاین تخصصی در کنار مشاورین کلینیکی یک قدم بزرگ برای سهولت کسب کار خواهد بود و به کارفرما این امکان را می دهد تا محصولات غذایی با کیفیتی را تولید کند. 
استاندار خراسان رضوی با اشاره به رونمایی از سایت فود صنعت بیان کرد: هم اکنون در دورترین نقاط استان و کشور خدمات اینترنتی وجود دارد و همه می توانند با استفاده از این سامانه یک کسب و کار برای خود با کمترین هزینه ایجاد و از فرصت ها نهایت استفاده را برده و کسب و کار خود را رونق دهند. 
در ادامه مجید علیخواه معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی گفت: دنیای امروز دنیای ارتباط و تلاش است و ما باید با ایجاد سازو کار دقیق و راهکارهای درست صاحبان صنایع را راهنمایی کنیم تا در مواجهه با مسائل مختلف مستحکم گام بردارند. 
وی افزود: در صدد آن بودیم که با راه اندازی سامانه یک واحد تولیدی غذایی در دور ترین نقاط کشوراز بهترین و بروزترین امکانات استفاده کند تا محصول با کیفیت تر و قابل رقابت تر تولید کند و خوشحالیم که این امر محقق شده است. 
علیخواه ادامه داد: فود صنعت یک نمایشگاه و فروشگاه آنلاین است که خدمات خود را حتی به فراتر از مرزها می تواند ارسال کند و در کنار این سایت مشاورین کلینیک صنعت به کارفرما کمک می کنند، در بین انبوهی از ماشین آلات ، مواد اولیه و... مناسب ترین کالای مورد نظر خود را از محصولات داخلی بخرند تا صنایع تبدیلی و تکمیلی، پویایی بیشتری داشته باشند. 
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این سامانه هم اکنون بالغ بر  4000 ماشین آلات ، افزودنی ها و مواد اولیه از بیش 350 شرکت سازنده و تولیدکننده داخلی و خارجی دارا است که به مخاطب اجازه مقایسه، بررسی، مشاهده نظرات و خرید آنلاین را می دهد.  
علیخواه تأکید کرد: در صورتی که متقاضیان به مشکلی در فرمولاسیون و نصب ماشین آلات برخورد کنند مشکل آنها به صورت آنلاین به سامانه منتقل و از طریق مشاورین مستقر در خدمات کسب و کار در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور و پژوهشکده صنایع غذایی مشکل رفع خواهد شد. 
وی در پایان گفت: فود صنعت با دامنه WWW.FOODSANAT.COM  هم اکنون دردسترس مخاطبین در سراسر کشور است و تلاش دارد کالاهای ایرانی را علاوه بر ارسال سریع نسبت به تضمین کیفیت مراقبت کند. 
لازم به ذکر است این سامانه بزودی دفاتر خود را در کشورهای افغانستان و عراق دایر و آماده ارائه خدمات می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار