مسئول انجمن نمایش مجتمع فرهنگی هنری بردخون گفت: جشنواره تئاتر کارگاهی ۱۵ شهریوردر بردخون برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 28 August 2017
حیدر احمدی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی شورای انجمن نمایش اظهار داشت: گروه های هنری شهر و روستاهای بخش بردخون پس از فراخوان و ارائه متن به دبیرخانه جشنواره، تمرینات خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: نشست ها و هماهنگی های لازم به منظور بررسی مشکلات، پیشنهادات و راهکارها تشکیل شد و از ایده های صاحب نظران و اهالی هنر بهره گرفته ایم که امیدواریم تجربه اول جشنواره تئاتر کارگاهی کاری ماندگار در منطقه باشد.

احمدی اضافه کرد: اقداماتی نظیر پیش بینی اعتبار، انتخاب هیئت بازبین، تعیین داوران، تشکیل هیات اجرایی و عوامل دست اندرکار صورت گرفته است که نیازمند همراهی و مشارکت همه مسئولان، شوراهای اسلامی، نخبگان و دلسوزان و مردم علاقمند و هنردوست هستیم تا جشنواره ای درخور هنرمندان این دیار برگزار شود.

دبیر جشنواره تئاتر کارگاهی بردخون، ادامه داد: بازبینی نمایش‌ها در روزهای هشتم، نهم و دهم شهریور انجام می شود.

مسئول انجمن نمایش مجتمع فرهنگی هنری بردخون گفت: همه گروه های نمایشی با شور و علاقه خاصی مشغول تمرین و آماده سازی کارهای خود هستند تا با شروعی دوباره نویدبخش آغاز فعالیت های هنری در منطقه باشند.

وی ابرازداشت: مشکلات مجتمع فرهنگی هنری نظیر کمبود وسایل خنک کننده، نور و روشنایی سالن، تعمیر صندلی ها و رنگ آمیزی تالار مفتون رفع شود تا هنرمندان با آرامش به فعالیت هنری بپردازند.

احمدی خاطرنشان کرد: بردخون دارای قابلیت‌ها و استعدادهای زیاد فرهنگی هنری است و اگر به این ظرفیت‌ها توجه شود و مورد حمایت قرار گیرد شاهد رشد فرهنگ و هنر و درخشش هنرمندان در عرصه‌های استانی و کشوری خواهیم بود.

در ادامه ابراهیم قایدی، حسین بحرانی، محمّدرضا وجدی و رضا روستایی اعضای انجمن نمایش به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار