مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد خبر داد:
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از سرویس‌دهی به زائران با 260 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده در 5 پایانه موقت، در کنار سایر ناوگان محدوده حرم مطهر رضوی همزمان با روز عرفه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر نیشابوری بیان کرد: با توجه به اين كه اجتماع عظيمي ‌از زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي ‌رضوي ‌در روز پنج‌شنبه 9 شهریور ماه مصادف با 9 ذيحجه و روز عرفه، بعدازظهر در محل صحن‌های متبرکه حرم امام رضا(ع) مراسم باشكوهي را ‌برگزار می‌کنند، سازمان اتوبوسراني‌ نیز در راستاي‌ رسالتي‌كه عهده‌دار مي‌باشد به منظور سهولت در جابجایي‌ زائران و مجاوران بارگاه ملكوتي‌ ثامن‌الحجج(ع) طرح ويژه‌اي ‌را به اجرا خواهند گذاشت.
وی افزود: در این طرح‌ مناطق چهارگانه با استفاده از حداکثر‌ توان و ناوگان موجود انتقال مسافران را توسط ناوگان ثابت و کمکی خطوط آغاز کرده و تا شروع مراسم روند سرويس‌دهي‌ادامه خواهد يافت.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد اضافه کرد: همزمان با شروع مراسم، در پايانه‌هاي ‌در نظر گرفته شده اطراف حرم مطهر اتوبوسها جهت بازگشت مسافران دپو و آماده سرویس دهی خواهند شد.
نیشابوری به ایجاد 5 پایانه موقت در مبادی خروجی حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای این طرح  260 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده علاوه بر اتوبوس‌های خطوط منتهی به حرم مطهر براي ‌انتقال پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: پایانه شماره یک در خیابان شيرازي ‌با 90 دستگاه اتوبوس به شهروندان سرویس‌دهی می‌کند؛ همچنین خطوط BRT3 ، 12 و 50 با كليه ناوگان علاوه بر سرويس‌هاي ‌فوق‌العاده دپوی پیش بینی شده آماده ارائه خدمات خواهند بود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد بیان کرد: پايانه شماره دو نیز در خيابان امام رضا(ع)، ميدان بيت‌المقدس مسیر BRT با 40 دستگاه فعال است. 
نیشابوری اضافه کرد: پايانه شماره 3 در حد فاصل چهارراه خسروی و چهارراه مدرس با‌ 40 دستگاه اتوبوس، پايانه شماره 4 در اول خیابان طبرسی با 60 دستگاهBRT 1  و پايانه شماره 5 نیز در خيابان شهید نواب صفوی با 30 دستگاه، سرویس‌دهی به شهروندان و زائران در روز عرفه را انجام خواهند داد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در پایان خاطرنشان کرد: اکیپ فنی امداد نیز تا پایان مراسم در نزدیکترین نقاط به محل های سرویس دهی آماده ارائه خدمات به این ناوگان می باشند.
گفتنی است در صورت اعمال محدودیت سرویس دهی با هماهنگی پلیس راهور به تقاطع های قبل (چهارراه شهدا، تقاطع شهید گمنام و تقاطع مصلی-چمن) انتقال خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار