همزمان با روز عید سعید قربان صورت می‌گیرد؛
همزمان با روز عید سعید قربان180 دستگاه اتوبوس فوق‌العاده علاوه بر خطوط فعال در مسیر به زائران و مجاوران سرویس‌دهی می‌کند.
کد خبر: ۴۸۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 30 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،با توجه به برگزاری نماز پرشکوه عید سعید قربان در جوار بارگاه ملکوتی و منور ثامن الحجج (ع) و به منظور سهولت در جابجایی مسافران و مجاوران به حرم مطهر و بالعکس تمهیدات ویژه‌ای برای این روز در نظر گرفته  شده است.
در روز عید قربان صبح جمعه دهم شهریور ماه سازمان اتوبوسرانی مشهد با برنامه ریزی و پیش‌بینی اتوبوس‌های فوق‌العاده آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.
در این روز علاوه بر سرویس دهی از اول وقت صبح به مقصد حرم مطهر همزمان با خاتمه نماز عید تعداد 180دستگاه اتوبوس از پنج پايانه در محدوده مبادي خروجي ‌حرم مطهر سرویس دهی به نمازگزاران را انجام خواهند داد.
این پايانه‌ها در خیابان شيرازي با 50 دستگاه اتوبوس، ميدان بيت‌المقدس با 40 دستگاه در مسیر BRT، خيابان خسروي‌نو باب‌الجواد ‌ با 30 دستگاه اتوبوس،ایستگاه BRT درلاین خیابان طبرسی با 40 دستگاه و خيابان شهید نواب صفوي‌ با 20 دستگاه اتوبوس قرار گرفته است.
گفتنی است اکیپ فنی امداد نیز تا پایان مراسم در نزدیکترین نقاط به محل های سرویس دهی آماده ارائه خدمات به این ناوگان می باشند.
روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی مشهد در پایان عنوان داشت در صورت اعمال محدودیت و عدم امکان سرویس دهی در محدوده اعلام شده با هماهنگی پلیس محترم راهور سرویس دهی به عقب تر (چهارراه شهدا، چهارراه خسروی، تقاطع مصلی-چمن و میدان شهید گمنام) انتقال خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار