دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی از شیطنتها گفت:
آرین منش با بیان اینکه هم اکنون شیطنت‌هایی برای ملتهب کردن انتخابات در آینده صورت می‌گیرد گفت: روز گذشته ما شاهد برگزاری همایشی توسط حزب کارگزاران و سر دادن شعارهایی در راستای حمایت از سران فتنه در این همایش بودیم.
کد خبر: ۴۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۲ 17 June 2015
جواد آرین منش ظهر امروز در دیدار اعضای حزب موتلفه خراسان رضوی با امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: شهدای موتلفه در سخت ترین شرایط سیاسی کشور جرقه‌ای برای روشن شدن چراغ مبارزه انقلابیون کشور با حکومت ستم شاهی بودند.

وی با بیان اینکه شهدای موتلفه به عنوان پیشگامان مبارزه با استعمار در کشور شناخته می‌شوند گفت: به نظر بنده حزب موتلفه اسلامی متفاوت ترین و متمایز ترین حزب کنونی در کشور است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی خراسان رضوی افزود: حزب موتلفه اسلامی حزبی است که با خون شهدا آبیاری شده و نمادی از آمیختی دین و سیاست است به گونه‌ای که در هیچ حزبی از کشور ما دین و سیاست در کنار یکدیگر قرار نمی‌گیرند.

آرین منش با اشاره به عملکرد حزب موتلفه اسلامی تاکید داشت: تنظیم ضرب آهنگ حزب با رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است و همچنان با بیانات و راهنمایی‌های ایشان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور مسئولان حزب موتلفه اسلامی به دنبال جمع آوری سلایق مختلف اصولگرایان در یک اردوگاه مشخص و ایجاد یک همدلی و همزبانی در بین اصولگرایان هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی تاکید داشت: شرایط حساس سیاسی و اقتصادی کشور وضعیتی را به وجود آورده است تا ما به دنبال دوری از چند صدایی در بین اصولگرایان باشیم.

آرین منش با بیان اینکه هم اکنون شیطنت‌هایی برای ملتهب کردن انتخابات در آینده صورت می‌گیرد گفت:  روز گذشته ما شاهد برگزاری همایشی توسط حزب کارگزاران و سر دادن شعارهایی در راستای حمایت از سران فتنه در این همایش بودیم.

وی افزود: هم اکنون سعی داریم تا با برنامه ریزی اصولگرایان را برای یک حضور قوی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در کنار یکدیگر جمع کنیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار