کد خبر: ۴۸۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵ 05 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت : جشن‌های ویژه عید غدیرخم با عنوان جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در 50امامزاده  استان یزد برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین زارع زاده افزود: شب و روز عید غدیر زمان برگزاری این مراسم هااست  و در کنار این ویژه برنامه، از خادمان سید که در بقاع متبرکه و امامزادگان خدمت می‌کنند، تجلیل می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تاکید بر اینکه بسته و برنامه‌های شاد و فرهنگی در تمام شهرستان‌های استان یزد همزمان با واقعه غدیر خم برگزار می‌شود، خاطرنشان  کرد: 10 کاروان شادی در شهرستان ها بر پا می شود که فاصله بین دو امامزاده شهرستان را طی خواهند کرد.

برپایی ایستگاه های صلواتی ، مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه های تصویری ، سخنرانی و مدیحه سرایی  در بقاع متبرکه را  از دیگر برنامه های دهه ولایت و امامت  اعلام کرد 

وی از برگزاری همایش بانوان ولایی در امامزادگان شاخص هر شهرستان خبر داد و گفت: این همایش در عصر روز جمعه ۱۷ شهریور برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای این همایش بزرگ در نظر گرفته شده است.

زارع زاده در  خصوص اجرای  طرح اطعام غدیر نیز  گفت : یکی از نیات وقفنامه های غدیری در یزد اطعام است  که در راستای اجرای نیات واقفان برنامه ریزی در ادارات اجرایی صورت پذیرفته است.

وی همچنین از حضور خادمان حرم حضرت امیر المومنین از نجف اشرف خبر داد و افزود: برنامه جشن غدیر با حضور این خادمان در روز پنج شنبه  16 شهریور  از ساعت 20 در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد ع برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار