مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری جشن‌ بزرگ غدیر با حضور خدام حضرت علی (ع) در یزد خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 05 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛حجت‌الاسلام حسین زارع زاده با اشاره به برنامه های این سازمان برای ایام دهه ولایت و عید غدیر خم گفت: برای برگزاری مراسمات ایان دهه ولایت و بخصوص مراسم عید غدیر خم در استان یزد کارگروهی تشکیل شده است که در این کارگروه در خصوص چگونگی برگزاری مراسمات مذکور تصمیم گیری می شود.

وی افزود: در قالب کار ویژه جشن ولایت علوی اکمل دین نبوی برنامه‌های متعددی در نظر گرفته‌شده که در شهرستان‌‌ها و بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

زارع زاده، زمان برگزاری این برنامه را شب و روز عید غدیر دانست و اظهار داشت: در کنار این ویژه‌برنامه، از خادمان سید که در بقاع متبرکه و امامزادگان خدمت می‌کنند، تجلیل به عمل می‌آید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با تأکید بر اینکه بسته و برنامه‌های شاد و فرهنگی در تمام شهرستان‌های استان یزد هم‌زمان با واقعه غدیر خم برگزار می‌شود، عنوان کرد: 10 کاروان شادی در شهرستان‌ها پر پا می‌گردد که فاصله بین دو امامزاده شهرستان را طی خواهند کرد.

این مقام مسئول برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مسابقه کتاب‌خوانی، نمایشگاه‌های تصویری، سخنرانی و مدیحه‌سرایی در بقاع متبرکه را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت دانست.

وی از برگزاری همایش بانوان ولایی در امامزادگان شاخص هر شهرستان خبر داد و گفت: این همایش در عصر روز جمعه ۱۷ شهریور برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای این همایش بزرگ در نظر گرفته‌شده است.

زارع زاده همچنین از حضور خادمان حرم حضرت امیرالمؤمنین از نجف اشرف خبر داد و افزود: برنامه جشن غدیر با حضور این خادمین در روز پنج‌شنبه 16 شهریور از ساعت 20 در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح اطعام غدیر نیز عنوان کرد: یکی از نیات وقف نامه‌های غدیری در یزد اطعام است که در راستای اجرای نیات واقفان برنامه‌ریزی در ادارات اجرایی صورت پذیرفته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار