در حالی که پیگیری پرونده املاک شهرداری به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است ، حجت الاسلام محسنی اژه ای ضمن اشاره به دلیل طولانی شدن این پرونده تاکید کرده که قوه قضاییه به دنبال استیفای حق مردم است و ادامه پیگیری این پرونده ادامه دارد.
کد خبر: ۴۸۹۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 05 September 2017
به گزارش تابناک : در جدیدترین اتفاقات مربوط به پرونده املاک شهرداری ، سخنگوی قوه قضاییه از پیگیری این پرونده و فسخ 34 مورد از قراردادها خبر داد. به گزارش تیترشهر، در حالی که پیگیری پرونده املاک شهرداری به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است ، حجت الاسلام محسنی اژه ای ضمن اشاره  به دلیل طولانی شدن این پرونده تاکید کرده که قوه قضاییه  به دنبال استیفای حق مردم است و ادامه پیگیری این پرونده ادامه دارد. در همین حال، محسنی‌اژه‌ای از فسخ ۳۴ مورد از قراردادها در پرونده املاک شهرداری با کمک شهردار سابق خبر داد.
‌ حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای درباره پرونده‌های املاک شهرداری گفت: دو مسئله موجب طولانی شدن پرونده‌ها می‌شود که یک بحث، مسائل کارشناسی است. از جمله پرونده‌هایی در ارتباط با مسائل کارشناسی مشکل دارد، همین پرونده است. در پرونده‌های اینچنینی، تلاش قوه قضاییه استیفای حق مردم یا نهاد دولتی و عمومی است. مصداق این موضوع، پرونده‌هایی مثل نگین خودرو، نگین غرب و پرونده برخی شرکت‌های اعتباری است. قوه‌قضاییه می‌تواند به راحتی حکم زندان بدهد اما مهم این است فردی که پول‌های مردم را گرفته، شناسایی و ردیابی شود و به مردم بازگردانده شود.
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: در پرونده شهرداری تا چندی قبل، 34 مورد قراردادهایی بود که با کمک شهردار سابق تهران و برخی اقدامات قوه قضاییه، فسخ شد. با توجه به تعداد نفراتی که احضار شدند، کارشناسی هایی انجام شده، بررسی قراردادها، کار کمی انجام نشده است اما هنوز پرونده به دادگاه نرفته و کیفرخواستی صادر نشده و به نظرم کارها به خوبی انجام شده است.




منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار