فاز نخست مجموعه آبی نی‌سایا در نیشابور با حضور مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و نمایندگان نیشابور در مجلس شورای اسلامی افتتاح گرديد.
کد خبر: ۴۹۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷ 07 September 2017
به گزارش تابناک : اين مجموعه ورزشي عصر پانزدهم شهريور با حضور نمايندگان نيشابور در مجلس شوراي اسلامي و کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به بهره‌برداري رسيد.

سعيد شيباني معاون استاندار و فرماندار نيشابور در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا در حاشيه اين مراسم عنوان كرد: با توجه به محدوديت‌هاي دولت و از سويي تعدد طرح‌هاي نيمه تمام و يا طرح‌هاي جديد براي تامين نياز مردم و خدمات رساني به آن‌ها دولت به تنهايي نمي تواند پاسخگو باشد لذا حتما بايد بخش خصوصي وارد شود تا آن چه شان و شايسته مردم است، فراهم گردد.

وي ادامه داد: اين پروژه نيز بخش خصوصي تلاش كرده و بعد از 18سال موفق به بهره‌برداري از آن شده است؛ بهترين كاركرد دولت در اين زمينه‌ها تسهيل گري و بستر سازي است.

نيوشا بقراط مديريت بخش بانوان مجموعه  ورزشي آبي ني سايا نيز در توضيح اين پروژه به ايسنا گفت: از ابتدا برنامه‌ريزي اين پروژه براي دو قسمت بانوان و آقايان بود؛ بخش آقايان 30 درصد طرحش اجرا شده و بخش بانوان را امروز به بهرهبرداري رسيد تا وقتي كه هر دو بخش تكميل شود هر دو گروه بانوان و آقايان را پذيرش خواهيم داشت.

وي افزود: كل مجموعه براي اولين بار در مجموعه هاي ورزشي، گرمايش از كف است اين حداقل مصرف انرژي را دارد و از سويي براي هواسازي ورزشي فضاي خوبي است. 

بقراط گفت: براي اولين بار آب به صورت يونيزه تصفيه مي شود و كلر به اندازه آب شرب است و به هيچ عنوان مضراتي كه كلر روي تنفس و پوست كودكان دارد، را نخواهيم داشت.

وي با بيان اين كه ظرفيت 200 نفر است، عنوان كرد: تا فروردين ماه نيز حمام ايراني را كه از سنت‌هاي خودمان است و شبيه‌سازي حمام‌هاي قديمي نيشابور كه داراي خزينه بوده و فضا و امكانات خاص خودش را داشته در شرايط كاملا بهداشتي خواهيم داشت تا فضاي جذب گردشگري نيز مهيا گردد.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار