جانشین فرمانده اانتظامی استان گفت: با اقتدار و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی، هم اکنون امنیت کامل در شهرستان قصرشیرین برقرار است و جای هیچ گونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران وجود ندارد.
کد خبر: ۴۹۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 07 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرزبانی در جریان بازدید از پایانه مرز بین المللی خسروی و روند آماده سازی مسیر قصرشیرین به خسروی، گفت: برای سرویس دهی مناسب به زائران حسینی، باید مقدمات و زیرساخت های لازم در مرز خسروی فراهم شود و اکنون این مهم در دستور کار جدی مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط است.

وی افزود: پیش بینی ها بر این است با توجه به شرایط مناسب مرز رسمی خسروی و وجود بزرگترین پایانه زمینی بین المللی خاورمیانه در این منطقه، شمار زائران حسینی برای تردد از این مرز و عزیمت به عراق، از مرز نیم میلیون نفر نیز عبور کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با اقتدار و هوشیاری نیروهای انتظامی و امنیتی، هم اکنون امنیت کامل در شهرستان مرزی قصرشیرین حاکم است و جای هیچ گونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران وجود ندارد.

سرهنگ مرزبانی یادآور شد: طی سال های گذشته به دلیل ناامنی های ایجاد شده از سوی گروهک های تکفیری در عراق، از برکت وجود زوار محروم بودیم که امیدواریم امسال با توجه به برقراری امنیت در کشور عراق این مهم محقق شود.

وی با بیان این که طبق بازدیدهای صورت گرفته از مرز خسروری کارها به سرعت در حال انجام است، تصریح کرد: پیش بینی لازم برای افزایش گیت های ورود و خروج مسافران، ایجاد سرویس های بهداشتی و احداث توقفگاه خودروها صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: بی شک با تلاش های صورت گرفته و طرح های در دست اقدام، استان کرمانشاه و شهرستان مرزی قصرشیرین در اربعین حسینی امسال میزبانی شایسته ای برای زائران خواهند بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار