بخشدار ویژه خارگ بر لزوم احداث استخر در منطقه شهری جزیره خارگ تاکید کرد.
کد خبر: ۴۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 17 June 2015
تابناک بوشهر: عسکر زارعی سه‌شنبه شب در جلسه شورای اداری جزیره خارگ، با اشاره به مشکلات موجود این جزیره اظهار کرد: مشکل ایاب و ذهاب مردم خارگ در مسیر بوشهر و گناوه، هنوز به عنوان مهمترین مشکل مطرح است و امیدواریم این مشکل با همکاری همه مسئولان برطرف شود.

وی با اشاره به مشکل برق جزیره خارگ عنوان کرد: طی چند هفته اخیر، برق جزیره خارگ بصورت مداوم قطع و وصل می‌شود و این مسئله مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است که درخواست ما از برق منطقه‌ای فارس، با توجه به آغاز ماه رمضان و افزایش گرما، حل سریعتر این مشکل است.

بخشدار ویژه خارگ افزود: بکارگیری نیروی بومی جزیره خارگ در ادارات مستقر در این جزیره، یکی از خواسته‌های به حق مردم خارگ است که با توجه به تعدد حضور شرکت‌های نفتی، انتظار ما این است که جوانان خارگ بیکار نباشند.

وی مشکلات بهداشت و درمان بیمه‌شدگان خارگی را یکی دیگر از مشکلات عمده مطرح کرد و گفت: در جزیره خارگ، متاسفانه هنوز مشکلات درمانی وجود دارد و امیدواریم طرح بیمه سلامت در این جزیره نیز همچون سایر نقاط اجرایی شود.

زارعی تصریح کرد: پروژه ایجاد استخر در شهر که در گذشته مصوب شده بوده است، هنوز بدون اجرا باقی مانده است و امیدواریم با توجه به کمبود امکانات تفریحی نوجوانان و جوانان و استعدادهای خوبی که در زمینه ورزش‌های آبی در این جزیره وجود دارد، به زودی شاهد اجرای این پروژه در خارگ باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مدارس شهر کیفیت مناسبی ندارند و امیدواریم با ساخت مدارس نوساز، شرایطی ایمن‌تر برای دانش‌آموزان و محصلان فراهم کنیم.

بخشدار خارگ با اشاره به دیگر مشکلات موجود افزود: حل مشکلات صیادان و اسکله صیادی خارگ، با توجه به اینکه صیادی یکی از مشاغل اصلی مردم این جزیره محسوب می شود، یکی دیگر از خواسته‌های جدی ماست که انتظار داریم مسئولان آن را به‌صورت ویژه پیگیری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار