نایب رئیس بانوان هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی گفت: مربیان بدنسازی را در خراسان‌رضوی با همکاری سایر هیئت‌های ورزشی متناسب با توجه به رشته تخصصی پرورش خواهیم داد.
کد خبر: ۴۹۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 23 September 2017
به گزارش تابناک : عصمت دوستی اظهار داشت: بانوان خراسان‌رضوی در رشته مچ‌اندازی در کرمانشاه موفق به کسب سه نشان طلا و یک برنز شدند، در این اعزام 8 نفر از ورزشکاران خراسان‌رضوی حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در ادامه برنامه‌های هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی سمیناری با موضوع دوپینگ، یک دوره مربیگری بدن‌سازی تخصصی که این دوره در 14 مهرماه برگزار می‌شود.

نایب رئیس بانوان هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی با بیان این که کمیته متناظر همگامی در رشته پرورش اندام را با همکاری ورزش‌های در هیئت استان تشکیل خواهیم داد، گفت: مربیان بدنسازی را در خراسان‌رضوی با همکاری سایر هیئت‌های ورزشی متناسب با توجه به رشته تخصصی پرورش خواهیم داد.

دوستی با بیان این که از دیگر برنامه برگزاری سمینار استفاده درست از وسایل و تجهیزات بدنسازی است، اظهار داشت: سامانه برروی سایت هیئت پرورش اندام خراسان‌رضوی قرار گرفته است که در آن مربیان اطلاعات خود را ثبت کنند تا ورزشکاران این رشته برای دریافت اطلاعات مربیان به این سامانه مراجعه کنند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار