مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان آخرین وضعیت چارت و ساختار مدیریتی این باشگاه را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 20 June 2015
محمدرضا عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان گفت: سعید رمضانی که پیش از این به عنوان مدیر تیم اعلام شد، با حفظ سمت به عنوان معاون فنی تیم منصوب شد؛ همچنین سرهنگ امیری به عنوان مدیر حقوقی باشگاه و هادی عباسی به عنوان مدیر تیم‌های پایه و آکادمی باشگاه معرفی شدند.
وی همچنین از انتصاب محسن حیدری به عنوان معاون اجرایی باشگاه سیاه‌جامگان خبر داد و افزود: اموری همچون روابط عمومی و امور فرهنگی، بازاریابی و بازرگانی، مالی، اداری و مدیریت رسانه زیرمجموعه معاونت اجرایی تعریف شده است و بناست مسئولان این قسمت‌ها هر چه سریعتر توسط معاون اجرایی پیشنهاد شوند.
وی در خصوص کادر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: گزینه‌های مورد نظر سرمربی تیم به زودی اعلام می‌شود و تاکنون حضور حسین خطیبی قطعی شده است.
عباسی همچنین در مورد روند جذب بازیکن خاطرنشان کرد: بر حسب نیاز باشگاه به جذب بازیکن می‌پردازیم، رمضانی و خطیبی در حال مذاکره با بازیکنان باشگاه برای تمدید و همچنین دیگر بازیکنان مورد نظر خود هستند، ضمن اینکه علاوه بر محمدحسین عین‌افشار، با یک دروازه‌بان دیگر نیز صحبت‌های خوبی داشته‌ایم و اگر اتفاق خاصی نیفتد وی به تیم سیاه جامگان خواهد پیوست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار