بازيكن تيم فوتبال پيكان تهران گفت: سه امتياز اين بازي در ادامه ليگ به پیکان كمك خواهدكرد.
کد خبر: ۵۰۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 29 September 2017
به گزارش تابناک : مهدي شيري در خصوص پيروزي تيمش در چارچوب هفته هشتم ليگ برتر مقابل سیاه‌جامگان اظهار كرد: سه امتياز اين بازي قطعا در ادامه ليگ به تيم ما كمك خواهدكرد و خيلي خوشحالم كه در شهر مشهد اين پيروزي با ارزش را توانستيم بدست آوريم.

وي درباره گلزني‌اش در این بازی ادامه داد: خوشبختانه از سال گذشته پنالتي‌زن اول تيم هستم و در اين بازي هم توانستم پنالتي خود را وارد دروازه كنم.

شيري تصريح كرد: تيم جوان و با‌انگيزه‌ای داریم و خوشبختانه بدون هيچ‌گونه حاشيه‌ای توانستیم پیروزی‌های خوبي را در هفته‌های اخیر به دست آوريم.

بازيكن تيم پيكان عنوان كرد: جا دارد تشكر ويژه‌ای از کادرفنی و مديريت تيم داشته‌باشم كه تمام شرايط را فراهم كردند تا بتوانيم تا اين هفته از ليگ شرايط خوبي را پشت سر بگذاريم.

وي در خصوص تعطيلي ليگ و تاثير آن بر روند مثبت تيم پيكان گفت:  تعطيلات ليگ براي تمام تيم‌هاست و نمي‌توانیم اعتراضی داشته‌باشیم، تمام تلاش خود را خواهيم‌كرد تا وقفه به وجود آمده در عملكرد تيم تاثير منفي نگذارد.

وی ادامه داد: علاوه بر اردويي كه داريم، قطعا چند ديدار تداركاتي خواهيم‌داشت تا بتوانيم شرايط خوب خود را حفظ كنيم.

وي در خصوص رتبه پیکان در پایان فصل خاطرنشان كرد: بازي به بازي فكر می‌کنیم و اميدوارم از پیکان هم نماينده‌ای در تيم ملي داشته‌باشیم.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار