معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم گفت: قهرمانان ملی و بین المللی این شهرستان در رشته های مختلف نظیر ورزشی، علمی و پژوهشی مورد حمایت مسوولان قرار می گیرند.
کد خبر: ۵۰۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶ 20 June 2015
تابناک بوشهر: به نقل از روابط عمومی فرمانداری دیلم، کریم علی حسنی روز شنبه درآیین استقبال از پوریا پایون، قهرمان رقابت های آسیایی پرورش اندام افزود: این ورزشکار بااستعداد با حضور درمیادین بین المللی توانسته برای کشور و مردم استان بوشهر بویژه این شهرستان افتخار بیافریند و شایسته تجلیل است.

وی با بیان این که قهرمانان ورزشکار نماد افتخار برای کشور هستند، گفت: توجه به حل مشکلات ورزشکاران و حمایت از آنان باید یکی از مهمترین اولویت های مسوولان ذی ربط باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم بیان کرد: این شهرستان دارای استعدادهای فراوان درعرصه های مختلف بویژه ورزش است که تاکنون تعدادی از آنان در تیم های ملی بوده و به مقام های خوبی در سطح کشور نایل شده اند.

تیم ملی پرورش اندام کشور با کسب 10 مدال رنگارنگ موفق شد برای چهارمین سال متوالی به مقام قهرمانی آسیا که در ژاپن برگزارشد، نایل شود.

تیم ایران دراین مسابقات با کسب 6 مدال طلا، 3 نقره، 1 برنز و 1 عنوان چهارمی توانست عنوان قهرمانی را در بین 21 کشور جهان و 170 ورزشکار حاضر در بازی ها از آن خود کند که پوریا پویان از شهرستان دیلم در وزن 100 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار