گلایه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی:
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امکانات و منابع موجود اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی قادر به گسترش شور و نشاط اجتماعی و مدیریت فعالیت‌های جوانان نیست.
کد خبر: ۵۰۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 04 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ کوروش صبوریان ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی سامندهی آسیب‌های اجتماعی که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد با بیان اینکه کشورهایی که امروزه شاخص‌های توسعه و جامعه‌ای پویا، سالم و با نشاط در اختیار دارند قطعا به حوزه ورزش توجه کرده‌اند اظهار کرد: در هفته تربیت بدنی که پیش روی ما است قطعا می‌توان بسیاری از موارد از جمله اینکه ورزش می‌تواند چه تاثیری بر نشاط و سلامت جامعه داشته باشد، مورد سنجش قرار داد.

وی افزود: در کشور ما با توجه به شرایط موجود باید توجه زیادی به نشاط مردم به خصوص خانواده‌ها و بانوان داشت و در این حوزه قطعا ورزش می‌تواند مشکل گشا بسیاری از مشکلات شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: بارها در جلسات با حضور مسئولین و استاندار اعلام کرده‌ام با توجه به امکانات و منابع موجود اداره کل ورزش و جوانان به تنهایی قادر به گسترش شور و نشاط اجتماعی و مدیریت فعالیت‌های جوانان نیست زیرا این مسئله به قدری گسترده است که باید تمامی سازمان ها در این حوزه وارد فعالیت شوند  و به صورت ویژه دستگاه‌های اجرایی به ما کمک کنند

وی ابراز کرد: حوزه جوانان نیازمند توجه است ما تلاش کردیم تا با توانمندسازی این قشر و سمن‌های تحت نظر خود،مشارکت جوانان را در برنامه‌ها و فعالیت‌ها بیشتر کنیم و خوشبختانه اخیر فعالیت‌های خوبی در این حوزه انجام گرفته است.

در ادامه جلسه معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌ها نباید کمیت را فدای کیفیت کنیم گاهی اوقات چون زمان کم است ما فعالیت‌ها را فشرده و به دور از کیفیت برگزار می‌کنیم.

سید امیر مرتضوی افزود: متاسفانه برخی فعالیت‌ها به دستگاه‌هایی تنفیذ می‌شود که اصلا تخصصی در آن حوزه ندارند، برای مثال در حوزه آموزش و پرورش فقط نیروهای کارآمد این حوزه مانند دانشگاه و آموزش و پرورش باید وارد عمل شوند.
منبع؛ مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار