نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:کرمانشاه از نظر اشتغال به بحران رسیده است، بعد از سی و هشت سال از عمر انقلاب دیگر جایی برای وعده و وعید دادن به مردم نداریم مردم خیلی از ما جلوتر و فهمیده تر هستند.
کد خبر: ۵۰۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 04 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با حضور وزیر کشور گفت:در استان، کار با گفتن صرفا پناه بر خدا درست نمی‌شود، استان کرمانشاه باید به‌صورت بحرانی و ویژه و مانند یک مریض اورژانسی باید به آن توجه شود.

وی نشان کرد:مردم استان کرمانشاه با سیصد و شصت کیلومتر مرز مشترک بیشترین سهم را از انقلاب دارند مطالبات و حق خودشان را میخواهند، دیگر مسائل سیاسی و جناحی در استان ما جواب نمی‌دهد و درخواست ما این است که مسائل اقتصادی صنعتی و اشتغال مورد توجه باشد، ما رتبه اول بیکاری، بزهکاری و طلاق را داریم و علت اینها بیکاری است.

صفری با تأکید بر ضرورت پیگیری و تشکیل جلسات به منظور تکمیل پروژه های سال آینده گفت؟ از بودجه ای که در سال جاری به ما دادند زیاد راضی نبودیم پیگیری تخصیص اعتبارات سال جاری ازمرکز باید از سوی مهندس بازوند باتوجه به سوابق خوبی که دارند پیگیری شود و چانه زنی کند.

وی بر پیگیری برای جذب سرمایه گذار در استان تاکید کرد و گفت: از ظرفیت‌های برجام در استان کرمانشاه استفاده نشده است، پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری دیگر مطالبه ما از استاندار است.

صفری بیان کرد: یکی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در بیست مهرماه سال ۹۰، تخصیص سالانه سیصد میلیارد تومان به استان کرمانشاه تا زمانیکه توسعه یابد، بود. متاسفانه تا این لحظه این مصوبه اجرایی نشده، با پیگیری بنده و کمک همکاران در دستور کار دکتر جهانگیری قرار گرفت و طی مکاتبه با دکتر نوبخت بنا شدبرای سال ۹۶، به مرحله اجرا گذاشته شود و نیاز به پیگیری مهندس بازوند داریم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: ضرورت پیگیری جدی تر پروژه راه آهن غرب کشور، از کرمانشاه به خسروی، استفاده از پتانسیل مرز خسروی، آمادگی کامل استان برای میزبانی از زوار عتبات عالیات در اربعین، تسریع در اتمام پروژه های نیمه کاره در استان، توجه خاص و پیگیری مستمر مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی شهر کرمانشاه، حدود سیصد هزار نفر حاشیه نشین درشهر کرمانشاه داریم، هیچ شهرستانی در کل کشور به اندازه شهر کرمانشاه حاشیه نشین ندارد.

وی افزود: ملاقات مشترک مجمع نمایندگان استان و استاندار و رئیس جمهور و وزرا برای پیگیری مشکلات استان بخصوص اشتغال جوانان ضروری است، پیگیری طرح آبهای سردسیری که در دستور کار قرار گرفته است.

وی بر توجه ویژه به مشکلات روستائیان تأکید کرد و گفت: ما باید کاری بکنیم مهاجرت برعکس شود، همچنین باید از نیروهای بومی استان بخصوص استانداری استفاده شود، علاوه بر اینکه کرمانشاه ظرفیت نیروی غیربومی ندارد، لبریز هم شده است

صفری گفت:خاطر اسدالله رازانی مدیر صادقی بود ودر انتخابات های اخیر هم امانت دار بود که از ایشان تقدیر می کنم و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری و شوراها ثابت کردند بدون هیچ گونه جانبداری، امانت داری را رعایت کردند.

وی تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان همانطور که با هم وفاق و همفکری دارند با نماینده محترم ولی فقیه امام جمعه کرمانشاه نماینده خبرگان رهبری در هرجا و هر زمان نیاز بوده نسبت به مشکلات استان تصمیمی گرفته شده همیشه ارتباط حضوری و تلفنی داشتند. ان شاءالله با وجود آقای بازوند این همدلی و هم فکری و وفاق بیشتر خواهد شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار