تهیه کننده برنامه سفره‌های همدلی گفت: سال گذشته برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی با جذب بیش از 3.5 میلیون مخاطب از بهترین‌های تولیدات استانی صدا و سیما در کشور بود.
کد خبر: ۵۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 20 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری سفره‌های همدلی، محمود ناصری اظهار کرد: مجریان توانمند صدا و سیما امسال نیز مهمان برنامه‌های سفره‌های همدلی صدا و سیما می‌شوند و خمسه نخستین مجری مهمان برنامه است.

تهیه‌کننده برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی افزود: برنامه سفره‌های همدلی، امسال با هدف و دغدغه اصلی در طرح مباحث پیرامون اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال دکور برنامه با نمایش مسجد تراز اسلامی و فضای سبز شکل گرفته است؛ افزود: تاکید برنامه بر حمایت از کارآفرینان، تولید ملی و فرهنگ پسندیده قرض‌الحسنه است.

ناصری گفت: این برنامه که در سال‌های گذشته موفق به جذب بیش از 3.5 میلیونی مخاطب شد، در طول سه سال تولید این برنامه ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مدنظر قرار داده است.

وی از مشارکت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و حمایت مالی موسسه اعتباری نور در تولید برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد و گفت: این حمایت در راستای ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه در جامعه اسلامی ایران است.

تهیه کننده برنامه افطار صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: امسال نیز مجری بومی برنامه «ارسیا صنعتی» و مجریان برتر کشور نیز به عنوان مجری مهمان در برنامه ایفای نقش خواهند داشت.

وی یادآور شد: کارشناسان برجسته مذهبی کشور از جمله آیت‌الله صدیقی، آیت‌الله خاتمی و حجت‌الاسلام ماندگاری مباحث ارزشمندی را بیان می‌کنند.

ناصری یادآور شد: در حوزه یاد شهدا کار هنری جدیدی به مخاطب عرضه می‌شود که شامل نقاشی پرتره شهدا با تکنیک کلاژ و نقش برجسته با گل رس خواهد بود.

وی با بیان موفقیت‌های متوالی این برنامه در میان تولیدات استانی صدا و سیما در کشور و جذب حداکثری مخاطبان؛ از رسانه‌های استان خواست تا به معرفی تولیدات بومی موفق در مراکز استان‌ها بیشتر بها دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار