رئیس هیأت تنیس استان سمنان با بیان اینکه زمین پروژه سوارکاری در ورزشگاه چمران قرار بود به هیأت تنیس واگذار شود، گفت: طرحی را برای این زمین تدوین و ارائه کرده بودیم.
کد خبر: ۵۰۴۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 07 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره ساخت موزه اسب در مجموعه شهید چمران سمنان اظهار کرد: این پروژه جنب زمین تنیس در این مجموعه در حال ساخت است.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بر این بود تا کل این زمین‌ها را به تنیس اختصاص دهند و ما هم طرحی را تدوین و ارائه کردیم؛ ولی بخشی از این زمین را به هیأت سوارکاری واگذار کردند و ما اعتراضی نداریم، زیرا بحث آموزش پایه و آینده ورزش استان مطرح است.

به گزارش فارس؛ جمعی از اهالی شهرک تعاون، ورزشکاران، مربیان، داوران، پیشکسوتان و مردم سمنان در نامه‌ای که رونوشتی از آن برای خبرگزاری فارس استان سمنان ارسال شده است، آورده‌اند: در مجموعه ورزشی شهید چمران سمنان واقع در بلوار بسیج و در مرکز شهر اخلاق، اداره ورزش و جوانان در حال ساخت اسطبل اسب و اسب‌دوانی است و در این محل، منازل مسکونی و ادارات دولتی و خصوصی قرار دارد و مردم زیادی در این مکان زندگی می‌کنند.

رقابت ۵۱ تنیسور از سراسر کشور در سمنان

رئیس هیأت تنیس استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس منطقه‌ای پنج‌گانه کشور در استان سمنان تصریح کرد: این رقابت‌ها در بخش آقایان با حضور ۳۰ تنیسور از ۱۱ استان کشور در ورزشگاه تختی و در بخش بانوان هم با شرکت ۲۱ تنیسور در ورزشگاه کارگران برگزار شد.

قادری با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی در رشته تنیس اضافه کرد: پروژه‌های در دست احداث ما از پیشرفت خوبی برخوردار است و این پروژه‌ها در مجموعه ورزشی شهید چمران در حال تکمیل هستند.

وی با بیان اینکه دو زمین تنیس در گرمسار در حال ساخت است، تصریح کرد: این پروژه‌ها هم از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند و در اختیار ورزشکاران قرار خواهند گرفت.

رئیس هیأت تنیس استان سمنان با تأکید بر اینکه در کنار نگاه به تقویت زیرساخت‌ها در بحث تقویت جمعیت تنیس استان سمنان نگاهی ویژه به جریان استعدادیابی هم داریم، اظهار کرد: آموزش و ارتقای سطح دانش مربیان و داوران را در دستور کار داریم.

برچسب ها: سوارکاری ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار