رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار، گفت: اشتغال، موضوعی است که همه صنوف در شهرستان شهریار به نوعی درگیر آن هستند که امیدواریم بتوان با توجه ویژه‌ عموم مسوولان و افراد مرتبط به حوزه اشتغال و تولید، به خوبی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور قدم برداشته و راهی برای چرخه تولید کلان پیدا کرد.
کد خبر: ۵۰۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 10 October 2017
به گزارش تابناک تهران،"محسن فروزنده‌بخش" (امروز سه شنبه) در همایش پلیس، امنیت و اصناف که به مناسبت هفته ناجا در غرب استان تهران برگزار شد، اظهار داشت: صنوف همیشه و در همه حال همراه و همیار پلیس در جهت بهبود پیشبرد اهداف موردنظر بوده است و یکی از رئوس برنامه‌هایی که همواره به دنبال آن هستیم، اقدامات زیرساختی در این زمینه است.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد دولت به بخش صنوف، بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های موردنیاز اشتغال با هدف بهبود رشد تولید و اشتغال از مهّم‌ترین اهداف دولت به این بخش است؛ چرا که صنوف یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های تولید و تأمین نیازهای عمومی در سطح کشور است.

رییس اتاق اصناف شهرستان شهریار سپس با اشاره به خرید زمینی برای احداث شهرک صنفی، تصریح کرد: آغاز این پروژه می‌تواند رشد و توسعه بسیاری را در حوزه اشتغال ایجاد کند، که در مرحله اول بیش از هزار شغل را ایجاد می‌کند؛ اما معلوم نیست چرا این مهّم پیگیری نمی‌شود و تنها در مجموعه شهرستان شاهد این هستیم که جلساتی در حوزه اشتغال برگزار می شود که حتی افراد حاضر در آن موضوعیتی با اشتغال ندارد.

فروزنده‌بخش افزود: این موضوعی است که همه صنوف در شهرستان شهریار به نوعی درگیر آن هستند، که امیدواریم بتوان با توجه ویژه‌ عموم مسوولان و افراد مرتبط به حوزه اشتغال و تولید، به خوبی در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور قدم برداشته و راهی برای چرخه تولید کلان پیدا کرد.

در ادامه این همایش سرهنگ "حسن رضایی" رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی غرب استان تهران نیز ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت و آرامش بر تمام امور یک کشور در همه ابعاد تأثیرگذار است و به واقع این مهّم سرلوحه همه اولویت‌ها قرار دارد.

وی گفت: امنیت پایدار و مطلوب بدون مسوولیت‌پذیری مردم حاصل نمی‌شود و جامعه اصناف در این مسیر می‌توانند یاری‌رسان و همراه مجموعه پلیس در همه حوزه‌ها باشند، و هر اقدامی که در این راستا رُخ می‌دهد رشد و توسعه را در ابعاد مختلف فراهم می‌کند.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی غرب استان تهران، بیان کرد: یکی از پشتیبانی‌های ما در مجموعه‌های شهرستانی مسوولان هستند که به واقع تا امروز یاری‌رسان ما بوده، و امیدواریم در ادامه نیز این تعاملات و همراهی با نیروی انتظامی وجود داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار