طیب صفری در گفتگو با تابناک:
مسؤول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه گفت:مرحله استانی دوازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان با حضور‌362 نفر، 20 مهرماه در کانون نورالحسین(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 11 October 2017
طیب صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:192 نفر ازاین تعداد آقایان هستند که می‌توانند در تمامی رشته‌ها شرکت کنند و 170 نفر را خانم تشکیل می دهندکه در رشته‌های قرائت، حفظ کل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، صحت قرائت حمد و سوره و ارکان نماز، می‌توانند شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد:با توجه به ظرفیت استان میشداین جشنواره در کرمانشاه و در شهرستان‌ها به صورت گسترده‌تری برگزار شود، اما برنامه‌ریزی ستاد و مدیریت جشنواره‌های بزرگ جوانان کشور این گونه است که ما این جشنواره را در مرحله استانی به صورت مختصر و با کیفیت برگزار کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: قرائت، ترتیل، اذان، حفظ 20 جزء، حفظ کل، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، صحت قرائت حمد و سوره و ارکان نماز از جمله‌های رشته‌های دوازدهمین دوره جشنواره مدهامتان است.

به گفته این مسؤول، با توجه به شرط سنی 18 تا30 سال حافظ کل قرآن در این جشنواره حضور ندارد و مرحله کشوری جشنواره در مشهد مقدس برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار