مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تلاوت قرآن و نقش آن در زندگی و حیات مسلمانان به خصوص جوانان از اهمیت ویژه برخوردار است و حتی مشکلات و آسیب های فرهنگی و دینی با رجوع به قرآن قابل حل است.
کد خبر: ۵۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 21 June 2015

به گزارش ایرنا از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ،نادر سقا در جلسه عقد تفاهم نامه طرح قرآنی 1449 افزود: رجوع به کتاب خدا علاج همه دردها، راهبرد زندگانی و سعادت بشری است.


وی با اشاره به این که طرح 1449 از طرح های فاخر و موفق فرهنگی و قرآنی است اظهار کرد: این طرح قرآنی می تواند عرصه زندگی مردم را به نور قرآن روشن کند و قابلیت آن را دارد که به صورت بین المللی و جریان بسیار تاثیر گذار در آید.

وی بیان کرد: پارسال بیش از 20 هزار نفر در مسابقه کتبی مفاهیم طرح 1448 شرکت کرده بودند و این نشانگر علاقه مردم برای حضور در برنامه های قرآنی است و به یک صد نفر از شرکت کنندگان هم جوایز نفیسی اهدا شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) مرکز تخصصی قرآن همه ساله این طرح قرآنی را با جدیت برگزار می کند و امسال هم تحت عنوان طرح قرآنی 1449 برگزار خواهد شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: اجرای برنامه قرآن 1449 قدمی برای اقامه سفارش مقام معظم رهبری در جهت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم است.

6130/1257

انتهای پیام /*
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار