معاون ‌آستان قدس رضوی از برنامه‌های قرآنی حرم مطهر رضوی با حضور 200 قاری و حافظ برجسته کشوری و بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.
کد خبر: ۵۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 21 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار کرد: امسال روزانه در ماه مبارک رمضان 12 برنامه ترتیل‌خوانی و محفل انس با قرآن کریم با عنوان «نوای قدسی» وی‍ژه خواهران و برادران در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود که از قاریان و حافظان کشوری و بین‌المللی در این محافل بهره‌مند می‌شویم.

وی افزود: در این محافل اساتیدی همچون جواد پناهی، حمیدرضا عباسی، مهدی حسنی، محسن حاجی، حسن کارگر، محمد مشمول، سید جواد حسینی و رضا عابدین‌زاده به قرائت قرآن کریم می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی به برگزاری 30 محفل انس با قرآن ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان زائر نیز همه روزه ساعت 10:30 صبح می‌توانند از محافل انس با قرآن که به صورت ویژه در دارالقرآن الکریم حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود، بهر‌ه‌مند شوند.

حسینی ادامه داد: جلسات ترتیل‌خوانی قرآن کریم در 10 مسجد وابسته آستان قدس رضوی و مساجد سطح شهر و مشارکت با موسسه آفرینش‌های هنری در برگزاری جلسه ترتیل‌خوانی در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه‌های قرآنی این اداره در ماه مبارک رمضان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار