به گزارش تابناک سمنان،در قسمتی از مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی، مجری برنامه با اشاره به ماجرای سلفی معروف نمایندگان مجلس عنوان کرد: «کاش بهارستان هم یک حججی داشت و ای محسن حججی، ملائک با عکس تو سلفی می‌گیرند»؛ این جمله با واکنش احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی مواجه شد و وی در حضور خانواده شهدا و جمع کثیر دانشجویان لب به اعتراض گشود و بلافاصله سالن را ترک کرد.
کد خبر: ۵۱۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 17 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه سمنان و با حضور آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد امام جمعه سمنان، احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام ذوالفقاری مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان، خانواده شهید حججی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان سمنان در تالار بزرگ امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.

واکنش دیده نشده از نماینده مردم سمنان در مجلس در حضور خانواده شهید حججی

در این مراسم که با استقبال گرم دانشگاهیان استان سمنان مواجه شده بود، از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیر به عمل آمد. علاوه بر این، مراسم بزرگداشت شهید محسن حججی و شهدای مدافع حرم با حاشیه‌هایی همراه شد.

در قسمتی از این مراسم، مجری برنامه با اشاره به ماجرای سلفی معروف نمایندگان مجلس عنوان کرد: «کاش بهارستان هم یک حججی داشت و ای محسن حججی، ملائک با عکس تو سلفی می‌گیرند»؛ این جمله با واکنش احمد همتی نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی مواجه شد و وی در حضور خانواده شهدا و جمع کثیر دانشجویان لب به اعتراض گشود و بلافاصله سالن را ترک کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار