رئیس سبک هاپکیدو WHC قزوین خبر داد
رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین از اعزام 4 هاپکیدوکار الوندی به مسابقات جهانی هاپکیدو مسترشیب(المپیک هنرهای رزمی) در چونگ‌جو کره جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 24 October 2017
به گزارش تابناک قزوین فرهاد روستازاده‌پاشاکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات جهانی هاپکیدو مسترشیب(المپیک هنرهای رزمی) در چونگ‌جو کره جنوبی خبر داد و اظهار داشت: چهار رزمی‌کار استان(شهر الوند) برای حضور در این مسابقات طی 11 آبان ماه سال جاری به این دوره از رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: امیرمحسن روستازاده‌پاشاکی، امیرحسین زهرائی، مهدی فزونی و سیدطاها کیائی چهار رزمی‌کار از شهر الوند استان قزوین هستند که برای حضور در این مسابقات اعزام می‌شوند.

رئیس سبک هاپکیدو WHC استان قزوین از حمایت‌های حسن باقری رئیس بانک ملی الوند شعبه 22 بهمن قدردانی کرد و گفت: از باقری برای حمایت از چهار ورزشکار نوجوان اعزامی به مسابقات جهانی هاپکیدو  مسترشیب(المپیک هنرهای رزمی) تشکر می‌کنم چراکه این رزمی‌کاران به سختی دچار مشکلات مالی بودند.

گفتنی است، فرهاد روستازاده‌پاشاکی علاوه بر ریاست سبک هاپکیدو WHC استان قزوین، مربیگری تیم ملی هاپکیدو WHC جمهوری اسلامی ایران را هم بر عهده دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار