سرپرست گروه ورزش همگانی خراسان‌رضوی گفت: در سال جاری ۴۰ طرح در حوزه ورزش همگانی داریم که در حال بررسی این طرح‌ها برای اجرا هستیم.
کد خبر: ۵۱۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ 25 October 2017
به گزارش تابناک : هانیه امانی اظهار داشت: برنامه‌های ورزشی همگانی براساس برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است و براین اساس برنامه‌های مختلفی نظیر جشنواره‌های ورزشی، برپایی نمایشگاه و برگزاری مسابقات با توجه به مناسبت‌های مختلف را در برنامه داریم.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های انجام شده برگزاری همایشی با حضور 2 هزار و 700 نفر به مناسبت روز پاراالمپیک، برگزاری نمایشگاه در هفته تربیت‌بدنی با حضور هیئت‌های ورزشی مختلف با هدف معرفی رشته‌های مختلف ورزشی است.

سرپرست گروه ورزش همگانی خراسان‌رضوی گفت: در سال 95 ورزش همگانی خراسان‌رضوی عنوان برتر را کسب کرد و تعداد 250 برنامه پیاده‌روی، 230 برنامه کوه‌پیمایی، 290 دوچرخه‌سواری، 770 جشنواره مختلف، 153 مورد مسبقات محلات، 240 برنامه در هفته تربیت‌بدنی، 400 برنامه در دهه فجر از جمله فعالیت‌های انجام شده در رشته ورزش‌ همگانیدر سال 95 است.

امانی با بیان این که فعالیت ورزش در رشته‌های آمادگی جسمانی، ژیمناستیک و پیاده‌روی عمومی توسط شهروندان در خراسان‌رضوی انجام می‌شود، اظهار داشت: ایستگاه‌های ورزشی مختلفی در شهر مشهد برای شهروندان در پارک‌ها شناسایی شده است و از جمله برنامه‌های اجرایی برای کارکنان ادارات برگزاری مسابقات تنیس روی‌میز، برگزاری دوره نخست مسابقات دارت و برگزاری رقابت‌های فوتسال از 10 آبان‌ماه است.

وی با بیان این که در سال جاری 40 طرح در حوزه ورزش همگانی داریم که در حال بررسی این طرح‌ها برای اجرا هستیم، خاطرنشان کرد: طبق آمار سال 95 تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته در بخش بانوان 85 هزار و 363 نفر و در بخش آقایان 102 هزاو 459 نفر است.

سرپرست گروه ورزش همگانی خراسان‌رضوی گفت: از جمله برنامه‌های ویژه برای بانوان برگزاری همایش ژیمناستیک، همایش انجمن‌های ورزشی است و نیازمند مکان‌هایی سرپوشیده برای بانوان در استان هستیم.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار