رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اربعین استان کرمانشاه از بکارگیری 600 نیروی فوریت‌های پزشکی در استان در ایام اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 25 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه، دکتر صائب مدرسی امروز (3 آبان) در حاشیه اعزام نیروهای فوریت‌های پزشکی جهت خدمات رسانی به زوار اربعین در خصوص تمهیدات بهداشتی و درمانی استان در آستانه اربعین، از استقرار 127 پایگاه ثابت و سیار اورژانس در مسیر تردد زوار اربعین در استان خبر داد.

وی افزود: 41 نقطه اخیرا در پنج مبادی ورودی استان شناسایی شده و آمبولانس در این نقاط جهت خدمات رسانی بهتر به زوار مستقر شده است.

مدرسی با اشاره به آماده‌باش تمام بیمارستان‌های استان در ایام اربعین، گفت: نیروی متخصص و پرستاری در بیمارستان‌ها اضافه شده و تمام مرخصی‌ها نیز تا پایان بازگشت زوار لغو شده است.

وی با اشاره به شروع طرح خدمات رسانی از پنج آبان همزمان با بازگشایی مرز خسروی، گفت: پیش‌بینی این است موج بازگشت زوار پس از اربعین تا 25 آبان ماه ادامه داشته باشد و تا آن زمان خدمات رسانی به زوار ادامه دارد.

رییس کمیته بهداشت و سلامت ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک دستگاه بالگرد اورژانس در هوانیروز کرمانشاه، گفت: یک دستگاه بالگرد دیگر نیز از استان مازندران به کرمانشاه اعزام و در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان قصرشیرین مستقر می‌شود.

مدرسی همچنین از بکارگیری پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس در استان در ایام اربعین خبر داد.

رییس کمیته بهداشت و درمان استان کرمانشاه با اشاره به اعزام 200 نیروی اورژانس از استان‌های دیگر به کرمانشاه از فردا (4 آبان)، اظهار کرد: این تعداد به همراه سایر نیروهای فوریت در استان حدود 600 نیرو می‌شود.

وی افزود: همچنین 300 نیروی بهداشتی و درمانی نیز فردا(پنجشنبه) در سطح استان جهت خدمات رسانی به زوار مستقر می‌شوند.

مدرسی با بیان اینکه خدمات اورژانس رایگان است، خاطر نشان کرد: خدمات درمانی به زوار نیز تا محدوده 20 کیلومتری شهرها رایگان خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار