نماینده مردم ارومیه خواستار اعلام وصول سوال جمعی از نمایندگان از رئیس جمهور درباره وضعیت دریاچه ارومیه شد.
کد خبر: ۵۱۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 29 October 2017
به گزارش تابناک : نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز( 7 آبان ) در تذکری با استناد به اصل 19 قانون اساسی، گفت: مردم ایران بر اساس این قانون از هر قوم و قبیله‌ای باشند از حق مساوی برخوردارند و رنگ، نژاد و اینها سبب امتیاز نمی‌شود.

وی با یبان اینکه قرار بود از استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل یک نفر به عنوان وزیر معرفی شود اما متاسفانه آقای روحانی وزیری از این استان‌ها معرفی نکرده است، اظهار کرد: چندی پیش رئیس مجلس در پاسخ به این اخطار گفت که از استان زنجان یک وزیر معرفی شده است و علی رغم اینکه ما زنجان را جزء آذربایجان می‌دانیم اما قرار بود از آذربایجان غربی و شرقی یک نفر معرفی شود.

نماینده مردم ارومیه با استناد به اصل 50 قانون اساسی مربوط به حفاظت از محیط زیست گفت: 118 نماینده مجلس سوال خود از رئیس جمهور در مورد وضعیت دریاچه ارومیه تقدیم هیات رئیسه کرده‌اند و خواهشمندیم که این سوال اعلام وصول شود تا ملت بدانند مجلس به دنبال نگرانی‌های آنان است.

قاضی‌پور خاطر نشان کرد: در استان خوزستان و سیستان و بلوچستان شاهد ریزگردها هستیم اما با مرگ دریاچه ارومیه شاهد ریزگردهای نمک خواهیم بود و نباید با مرگ آذربایجان بازی کنیم.






منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار