مدیر مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: مبلغ دقیق بدهی شهرداری مشهد به بانک‌ها بابت اوراق مشارکت و سود، هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۵۱۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 29 October 2017
به گزارش تابناک : امیر جباری اظهار داشت: طبق آخرین برآورد انجام شده در تاریخ 30 مهرماه امسال، بدهی شهرداری مشهد به بانک‌ها بابت اوراق مشارکت و سود، هزار و 743 میلیارد تومان بود که با تعیین و تکلیف و پرداخت‌های انجام شده تاکنون هزار و 740 میلیارد تومان از این مبلغ مانده است.

مدیر مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: از این مبلغ 428 میلیارد تومان مربوط به بانک شهر، هزار و 100 میلیارد تومان مربوط به بانک تجارت، 97 میلیارد تومان مربوط به بانک ملت و 114 میلیارد تومان سودهای که نه توسط بانک و نه شهرداری به مردم پرداخت نشده است.

جباری با اشاره به این که مبلغ بدهی شهرداری به بانک سپه نیز معادل با هزار و 273 میلیارد تومان بود عنوان کرد: از این مبلغ 219 میلیارد تومان را تا انتهای سال 95 پرداخت کردیم و مابقی بدهی یعنی مبلغ 787 میلیارد تومان را در قالب اختصاص امتیاز شناور در حال تسویه کردن هستیم.

وی ضمن بیان این که از تاریخ اول آذر 95 سود بانک سپه به صورت کامل قطع شد افزود: از تاریخ ذکر شده جریمه 34 درصد قطع و از شهرداری مشهد اخد نمی‌شود.

جباری با اشاره به این که برای پرداخت بدهی‌های بانک تجارت در حال انجام مذاکره هستیم بیان کرد: بدهی‌های شهرداری مشهد به بانک شهر نیز استمحال شده و این روند تا شش ماه دیگر به پایان می‌رسد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار