مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: در قالب تفاهم‌نامه خدمات ادارات در برنامه‌های این نهاد تلفیق می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 23 June 2015

نادر سقا در گفتگو با خبرنگار مهر فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد را با هدف بهره گیری همه جانبه از ظرفیت مساجد دانست و گفت: کانون ها در تلاش اند از ظرفیت های مختلف مساجد به شکل مطلوب استفاده کنند.

وی افزود: بر همین اساس با هدف تنوع بخشی به خدمات و برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و مذهبی دبیرخانه کانون ها طی سال های اخیر به دنبال عقد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی مختلف بوده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد با اذعان به انعقاد ۵۲ تفاهم نامه با ادارات افزود: به منظور آشنایی اعضای کانون ها از این خدمات دفترچه راهنمای خدمات آموزشی، فرهنگی و رفاهی تدوین شده است.

به گفته سقا در این دفترچه به صورت مبسوط نوع و زمینه های همکاری دستگاه ها قید شده و در کنار آن تسهیلات و امتیازات ویژه اعضای کانون ها طرح شده است.

این مسئول با بیان اینکه تسهیلات اعطایی به اعضای کانون ها محدود به اعضای داخل استان نیست افزود: اعضای کانون های سایر استان ها نیز می توانند در صورت مراجعه به استان اردبیل از این تسهیلات بهره برند.

وی توسعه ابعاد فعالیتی در کانون ها را نزدیک کردن مساجد به کارکرد اصلی آن دانست و گفت: مساجد علاوه بر برنامه های مذهبی باید کانون های شکل گیری فکر و اندیشه بوده و زمینه تقویت بهینه تفکر اسلامی را موجب شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار