کد خبر: ۵۱۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 01 November 2017
به گزارش تابناک یزد،یادواره 50 شهید دانش‌آموز ابرکوه و پیش کنگره یادواره شهدای شاخص سال (زینب کمایی و شهید محمدحسین ذوالفقاری) در آموزشگاه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد.

طی این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی فتاحی امام‌جمعه موقت ابرکوه ضمن اشاره به ایثارگری و فداکاری شهدا، اظهار کرد: روزی شهدای دانش‌آموز در همین مدارس و کلاس‌ها با حداقل امکانات درس می‌خواندند اما هنگام دفاع از وطن برای فراگیری درس ایمان، اعتقاد و استقامت به جبهه رفتند و از همه‌چیز خود گذشتند. لذا امروز وظیفه شما دانش‌آموزان است که همه امکانات را در راه خدمت به وطن و پیشرفت کشور، به کار گیرید.

حجت‌الاسلام فتاحی با تأکید بر اینکه راه شهادت بسته نشده است، تصریح کرد: امروز دشمن ایمان جوانان و مردم ایران فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی است که مضرات آن بیش از محاسن است؛ چرا که آنان بیشتر برای سرگرمی از آن استفاده می‌کنند نه برای کارهای علمی و تحقیقاتی.

در ادامه این مراسم برنامه خاطره گویی توسط محمود عادل یکی از جانبازان دفاع مقدس و نوحه‌خوانی و سینه‌زنی توسط دانش‌آموزان مدرسه صدرا در حضور حیدری معاون فرماندار، فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، کریمی رئیس بنیاد شهید، دشت آبادی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد.

گفتنی است برگزاری پدافند غیرعامل، نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین، نشست فرماندهان واحدهای مقاومت پیشگام در قالب طرح رهبر کوچک، دیدار با ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت، عطرافشانی و گلباران قبور شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز و ... از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در ابرکوه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار