معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: نزدیک به ۷۰۰ نفر از مدیران مدارس اول و دوم متوسطه، ابتدایی، فنی حرفه‌ای و کاردانش خراسان‌رضوی در طرح تعالی مدرسه فعال هستند.
کد خبر: ۵۱۸۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 02 November 2017
به گزارش تابناک : رضا صابری صبح امروز در نشست تخصصی مدیران مدارس طرح تعالی مدیریت مدرسه اظهار داشت: نزدیک به 700 نفر از مدیران مدارس اول و دوم متوسطه، ابتدایی، فنی حرفه‌ای و کاردانش در طرح تعالی مدرسه فعال هستند.

معاون دوره آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد: طرح تعالی مدیریت یکی از جامع‌ترین، کامل‌ترین و فراگیرترین برنامه‌هایی است که از طرف وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است و مدیران مدارس به عنوان متولیان اصلی این برنامه مسئولیت اجرای آن را بر عهده دارند.

صابری با اشاره به این که نشست تخصصی حاضر به منظور هم‌اندیشی و توجیه  تکمیل کردن مسیر با ارزش طرح تعالی برگزار شده است، ادامه داد: برنامه‌هایی که در سطح مدارس انجام شده بسیار متنوع بوده، اما ویژگی منحصر به فرد برنامه تعالی جامع و فراگیر بودن است.

صابری افزود: برنامه تعالی بنا ندارد که وظیفه جدید یا ماموریت تازه‌ای به مدیران اضافه کند بلکه هدف اصلی آن نظام مند کردن فعالیت‌های درون مدرسه است. مدیران به عنوان محور اصلی اجرایی برنامه طرح تعالی در خط مقدم نظام تعلیم و تربیت قرار دارند و در قالب این طرح باید فعالیت‌های مدرسه نظام‌مند، استاندارد و مشارکت‌ها توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: سیاست اصلی طرح تعالی مدیریت بهبود فرایند یادگیری و یاددهی و حاکمیت برنامه محوری بر تعالی مدیریت مدرسه است تا زمینه حرکت مدیریت و به جلو فراهم شود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار