امام جمعه کرمانشاه گفت: تجربه از زمان دکتر مصدق تا مساله برجام به ما نشان داده که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده است.
کد خبر: ۵۱۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 04 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک، آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اصرار برخی سیاستمداران برای کوتاه آمدن در برابر آمریکا اظهار داشت: بنابر بیانات مقام معظم رهبری کوتاه آمدن در مقابل آمریکا به معنای گستاخ کردن آن است و راهکار اصلی، ایستادگی و مقابله کردن با آن است چرا که با این روش تاکنون ضرر نکرده‌ایم و اکنون ایران به عنوان قدرت خاورمیانه مطرح است.

وی به ۱۳ آبان اشاره کرد و گفت: این روز مصادف با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۵۸ است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: روز ۱۳ آبان روز یادآوری قیام دانش آموزان متعهد ایران اسلامی علیه استکبار است و از آن می‌توان به عنوان بزرگترین رویداد تاریخی در سرشکستگی استکبار جهانی یاد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: دانش آموزان ایرانی همواره از اقشار متعهد و آگاه هستند و هیچ گاه در مقابل ظلم، سلطه طلبی استکبار و زورگویی همانگونه که در گذشته کوتاه نیامده اند، کوتاه نمی‌آیند.

آیت الله علما به دیدار پوتین رییس جمهوری روسیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار تجربه همکاری ۲ کشور در مساله سوریه در مبارزه با داعش را الگوی خوبی برای همکاری در زمینه حمل و نقل، اقتصاد و تجارت عنوان کردند.

امام جمعه کرمانشاه اشاره‌ای نیز به دیدار مقام معظم رهبری با دانش آموزان به مناسبت روز دانش آموز داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر مقاومت و ایستادگی دانش آموزان در مقابل استکبار تاکید کردند.

وی بر اتحاد ایران اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: شعار‌ها و فریاد‌های ما در روز ۱۳ آبان یک سلاح موثر در مقابله با دشمن است و اتحاد و همبستگی بین ملت را نشان می‌دهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار