پریسا محمدی در گفتگو با تابناک:
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت:پیش‌فروش اینترنتی بن‌کارت نمایشگاه کتاب کرمانشاه از ۱۰ آبان آغاز و تا ۱۶ آبان ادامه دارد.
کد خبر: ۵۱۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 04 November 2017
پریسا محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: خریداران کتاب با ارائه این آغاز پیش‌فروش اینترنتی بن‌کارت نمایشگاه کتاب کرمانشاهبن کارت از تخفیف ۲۰ درصدی بهره مند می‌شوند، گفت: علاقمندان به خرید کتاب می‌توانند با مراجعه به سامانه www.icfi.ir برای دریافت بن کارت‌های الکترونیکی خرید کتاب نام نویسی کنند.

وی خاطر نشان کرد:افرادی که از این طریق ثبت نام می‌کنند، در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب با ارائه کد پیگیری که سامانه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و نیز ارائه کارت ملی به بانک شهر مستقر در نمایشگاه، می‌توانند بن کارت الکترونیکی خریداری شده خود را دریافت کنند.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:دارندگان مدرک فوق دیپلم و پایین‌تر ۵۰ هزار تومان وکارشناسی به بالاتر ۱۰۰ هزار تومان بن خرید در یافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی، مدرسان حوزه و سایر اشخاص حقیقی می‌توانند از ابن کارت تخفیف نمایشگاه استفاده کنند.

محمدی اظهار داشت: مهلت استفاده از بن کارت‌های خریداری شده در کتابفروشی‌های سطح شهر تا دو هفته بعد از اتمام نمایشگاه تعیین شده است.

لازم بذکر است :سیزدهمین نمایشگاه کتاب کرمانشاه از ۲۰ تا ۲۵ آبان ماه جاری صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ وعصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزارمی شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار