مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی گفت: ۴۷ مصوبه در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خراسان رضوی تصویب شده که از این تعداد ۳۷ عدد در محدوده اختیارات استانی است.
کد خبر: ۵۱۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 04 November 2017
به گزارش تابناک : علی رسولیان اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار منتشر شده در 6 ماهه ابتدایی امسال استان خراسان رضوی جزو 3 استان برتر در حوزه نتیجه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بوده است.

وی بیان کرد: در نیمه ابتدایی امسال 6 جلسه رسمی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و 23 جلسه دبیرخانه این شورا برگزار شده که حاصل آنها 47 مصوبه بوده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: عمده مصوبات شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت در زمینه اصلاح، حذف و یا وضع مقررات، بهبود فضای کسب و کار، مهارت‌های شغلی و ارتقای فرهنگ کار، مالیات، اطلاعات آماری و سایر مواردی از این دست بوده است.

رسولیان تأکید کرد: از مجموع 47 مصوبه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خراسان رضوی 37 مصوبه در محدوده اختیارات استانی است که برای آنها اقداماتی در دست انجام بوده و 10 مصوبه باقیمانده برای اجرا به تهران ارسال شده است.

وی با اشاره به اهمیت جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در خراسان رضوی، اظهار داشت: تمام تلاش برای انجام مصوبات این شورا و همچنین ستاد تسهیل در استان به کار گرفته می‌شود و تمام مدیران ملزم شده‌اند که تمام مصوبات را اجرایی کنند.







منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار