کد خبر: ۵۲۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 06 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»پسر جوانی که متهم است هفت کیلوگرم شیشه و مواد اولیه آن را در خانه‌اش نگهداری می‌کرده، وقتی فهمید با حکم اعدام روبه‌روست، مدعی شد کمتر از ١٨ سال دارد، اما تحقیقات قضات دروغ بزرگ او را برملا کرد.
 
 متهم که بخشی از گاوداری‌اش را تبدیل به لابراتوار شیشه کرده ‌بود، وقتی از سوی مأموران دستگیر شد، مدعی شد متولد سال ٧٢ است و به‌تازگی ازدواج کرده. او گفت: این مواد برای من نیست و برادرم هم که بازداشت شده، از این موضوع خبر ندارد.
 
یکی از دوستانم که می‌خواست به آلمان برود، مواد را به من سپرد و من هم فکر نمی‌کردم چنین هزینه‌ای داشته ‌باشد. به‌همین‌دلیل قبول کردم از آن نگهداری کنم. متهم بعد از محاکمه در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد، اما به رأی اعتراض کرد و مدعی شد متولد سال ٧٧ است و زمان وقوع جرم زیر ١٨ سال داشته.
 
وقتی پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد، قضات با دیدن جثه متهم به ادعای او شک کردند، به‌همین‌دلیل با توجه به اینکه متهم شناسنامه جدیدی ارائه داده بود که تاریخ تولدش را سال ٧٧ ذکر کرده‌ بود، این‌بار از مدارسی که متهم در آن درس خوانده‌ بود استعلام کردند و متوجه شدند او در سال ٧٩ کلاس دوم بوده و با معدل ٢٠ قبول شده‌ است.
 
ضمن اینکه متوجه شدند بر اساس شناسنامه جدید، او زمان ازدواج ١٣ساله بوده که در این سن احتمال بلوغ جنسی بسیار ضعیف است. بنابراین متوجه حقه مرد جوان شدند. متهم روز گذشته به دادگاه آمد، اما حاضر نشد واقعیت را بگوید و حتی گفت اگر دوباره به زندان برگردد، خودکشی خواهد کرد. هیئت قضات با پایان جلسه دادگاه وارد شور شدند.
شرق 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار