مدیرکل نوسازی مدارس خراسان رضوی گفت: ۱۰ درصد اعتبارات نوسازی مدارس خراسان رضوی در سال ۹۴ محقق می‌شود.
کد خبر: ۵۲۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 25 June 2015
سید هدایت الله هاشمی نسب در جلسه مشترک با فرماندار و رئیس آموزش و پرورش سبزوار که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ‌با اشاره به اینکه سهم اداره کل نوسازی خراسان رضوی در جذب اعتبارات ملی 99 میلیارد و 900 میلیون ریال است، اظهار داشت: با توجه به تخصیص 30 درصدی اعتبارات اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی در سال 93، تنها 10 درصد سهم اعتبارات استان در بخش نوسازی مدارس در سال 94 محقق می‌شود.

وی با اشاره به همکاری بنیاد برکت در احداث آموزشگاه‌های جدید در استان خراسان رضوی، یادآور شد: بنیاد برکت اعتباری بالغ بر 75میلیارد ریال در بخش آموزشی استان خراسان سرمایه‌گذاری کرده است.

هاشمی نسب با اشاره به عدم تکمیل پروژه آموزشی مسکن مهر عنوان کرد: نظارت بر تکمیل پروژه آموزشی مسکن مهر بر عهده اداره کل نوسازی است که این ارگان در صورت ساخت واحد آموزشی آن را تحویل خواهد گرفت.

‌مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه سبزوار در بعد فضاهای آموزشی دچار بحران جدی است، گفت: در حاشیه شرقی و منطقه پرخطر سبزوار دو واحد آموزشی بیش از 3هزار نفر دانش آموز را در خود جای داده است که با میانگین کشوری تفاوت زیادی دارد.

مرتضی بینش با اشاره به احداث 2 واحد آموزشی توسط ستاد سکونتگاه‌های غیر رسمی و خیرین در شرق و شمال شرق سبزوار، اظهار داشت: با احداث این دو واحد مشکل فضای آموزشی در این مناطق تا حد زیادی برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار